Saturday, June 11, 2011

Outfit of the Day (OOTD)

Yep, tweede artikeltje vandaag met daarin mijn OOTD ! Het is altijd lastig om foto's te maken met de zelfontspanner en uiteindelijk waren de foto's in de spiegel toch beter gelukt, dus daarom maar op die manier. Dat vind ik altijd wat amateuristisch, maar ach, de celebs doen het zelfs.

Mijn outfit:

- Lange top, WE.
- Jegging, H&M.
- Pumps, Schoenenreus.

De top heb ik net nieuw. Ik heb hem voor € 14,95 in de sale bij WE gekocht. Aan de voorkant is die glanzend:

De mouwen en achterkant zijn van gewone, matte stof. Ik vind het effect erg mooi!

De jegging en pumps heb ik al vorig jaar gekocht. Een leuk accent aan de jegging vind ik het ritsje onderaan:

De volgende accesoires droeg ik erbij:

Ik houd van dit soort ringen. Deze is van H&M en kost € 4,95.

Deze armband komt ook van H&M en kost € 6,95.


Deze oorbellen heb ik eens gekocht bij Bijou Brigitte. De prijs weet ik niet meer...

De blauwe accenten vind ik erg goed staan bij het beige van de top en de schoenen.

Wat vind jij van deze outfit?

2 comments:

  1. super leuk mooi shirt!! en die armband staat echt super leuk bij de oorbellen en de rest van je uotfit!

    ReplyDelete