Wednesday, June 29, 2011

Outfit of the Day: Jumpsuit!

Vandaag had ik voor het eerst mijn jumpsuit aan die al sinds december vorig jaar in mijn kast hangt. Ik vond het eerst een beetje moeilijk om hem te combineren, maar vandaag heb ik hem dan eindelijk naar mijn werk aangetrokken.

Buiten had ik er een colbertje over heen:

- Colbert: H&M.
- Jumpsuit: H&M Divided (collectie vorig jaar).
- Zwart topje met kant: HEMA.
- Tailleriem: H&M.
- Pumps: Invito.

Binnen was het zo warm, dat ik hem zonder colbert droeg:


Ik vind het zelf best een lastig kledingstuk om te dragen. Vooral door de verhoudingen ervan. Een tailleriem erbij is echt een must. Op mijn werk vonden collega's het leuk staan gelukkig. Deze jumpsuit is van een heel dunne polyester en dat voelt heel apart (alsof je bijna niks aan hebt). Al met al vind ik het nog even wennen, maar ik ben zeker van plan om hem vaker te gaan dragen. Ik heb trouwens ook nog een korte jumpsuit van H&M die heel leuk is!

De jumpsuit; Draag jij er ook eentje? Wat vind je ervan? Laat het me weten in een reactie!

6 comments:

  1. Ik vind het je echt heel goed staan. Zo´n jumpsuit vind ik echt erg mooi, maar ik heb er zelf geen. Ik ben wat steviger en ik ben bang dat een jumpsuit er bij mij meer uitziet als een aardappelzak. Jouw staat hij heel goed.

    ReplyDelete
  2. Leuk hoor, staat je heel goed!
    Vind zelf jumpsuits ook erg leuk, maar alle soorten die ik gepast heb stonden me niet. Denk niet dat mijn figuur er geschikt voor is helaas.

    ReplyDelete
  3. @Joany: Dank je wel! Ja, 't is geen gemakkelijk kledingstuk om te dragen, door de verhoudingen van één zo'n lap stof...

    @Joan: Bedankt! Er zijn wel heel veel soorten; strapless, halter, gewone bandjes, mouwtjes, kort, lang, wat strakker, losjes... H&M heeft er veel. Zit er echt niets voor je bij?

    @Nyria (beautyforgirls): Thanks!

    ReplyDelete
  4. Wat staat jou dat mooi! Echt een leuke outfit! x

    ReplyDelete