Thursday, June 30, 2011

NOTD: You Belong To Me

Pas kocht ik meerdere Colour&Go nagellakjes van Essence (klik voor artikel). De afgelopen dagen heb ik You Belong To Me gedragen. Dit is een creamy minty lichtblauw lakje. Hij is vrij dik, dus dat is wat lastig lakken, maar met twee laagjes is die dekkend. Met een topcoat blijft die zeker enkele dagen mooi.

Swatches:
In daglicht

In zonlicht

Behalve van felle kleuren roze en koraal, houd ik ook erg van lakjes met blauw erin. Deze kleur vind ik dan ook erg leuk!

Like it?

7 comments:

  1. Ik heb deze nu momenteel ook op mijn nagels! :D

    ReplyDelete
  2. wauw, wat een mooi, fris blauw lakje.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  3. Ik heb deze ook in mijn stash, en ik heb hem heel vaak op! xx

    ReplyDelete
  4. kheb hem zelf ook, erg mooi lakje!

    ReplyDelete
  5. Erg mooi kleurtje, fris en toch zomers :) Precies m'n smaak!

    ReplyDelete
  6. Wat 'n heerlijk zomers kleurtje!

    ReplyDelete
  7. @Natje: Wat leuk dat je hem ook draagt!

    @Nyria (beautyforgirls): Thanks!

    @Roos: Leuk! Ik denk ook dat ik hem zeker vaker ga dragen, want ik ben gek op blauwe nagellak!

    @emma: Mooie lakje inderdaad!

    @Evelien: Leuk zomers kleurtje he?

    @Deb: Fris en fruitig, haha!

    ReplyDelete