Sunday, June 5, 2011

NOTD: Nude Rose (Maybelline)

Het is weer eens tijd om mijn Nails of the Day (NOTD) te laten zien. Op dit moment heb ik Nude Rose van Maybelline op mijn nagels. Een mooi nuderoze lakje. Afhankelijk van het licht neigt de kleur meer naar nude (beige) dan wel naar roze:

In welk licht je hem ook ziet, het blijft een mooi lakje dat naar elke gelegenheid gedragen kan worden. Het precision kwastje lakt prettig en de nagellak dekt goed. Of je hem echt 7 dagen kan dragen? Hm, dat lukt volgens mij bij geen enkele lak, maar hij houdt zeker een dag of vier. Alleen bij de nageluiteindes trekt die wat weg na enkele dagen, maar ook dit heb ik bij vrijwel elke lak (wanneer ik geen topcoat draag). Ik ben blij met dit rustige, roze kleurtje!

De nagellak kost € 7,99. Best prijzig, maar je krijgt er wel een kwalitatief mooi en goed lakje voor.

Wat vind jij ervan?

9 comments:

  1. Lief kleurtje en leuk zo die foto met die bloem. :)

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's.
    Heel leuk lakje.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  3. Mooi draagbaar kleurtje. €8 is toch niet zo duur voor een lakje? Ok, het is meer als Catrice, maar het is nog steeds niet duur.

    ReplyDelete
  4. Ohhh sorry voor die reactie op dat bericht!!

    Ik had jouw blog bij mn favorieten gezet en ik dacht dat ik zegmaar de home pagina had gezet maar het ws dus alleen dat bericht xD

    Een beetje vaag maarjah xD

    XXxxx

    ReplyDelete
  5. Hele mooi kleur, en leuk zo met die foto's!

    ReplyDelete
  6. @Eline: Ja he!

    @Joan: Dank je!

    @Paola: Thanks!

    @beautyforgirls: Dank je wel!

    @Ann: Ja, de prijs valt nog mee eigenlijk, maar ik houd gewoon erg van budget en dat is deze dan weer net niet.

    @Naomi: Geeft niet, ik heb hem niet geplaatst.

    @Claudia: Bedankt!

    @Evelien: Dank je!

    ReplyDelete