Saturday, June 18, 2011

Look met gele en paarse oogschaduw

Ik wilde altijd al eens een look maken met gele oogschaduw. Zelf vind ik geel een lastige kleur om te dragen. Het past denk ik niet zo goed bij mijn huidskleur. Nu heb ik gele oogschaduw gecombineerd met paars en het eindresultaat vind ik best leuk en draagbaar:



Full Face


Oorbellen maken de look compleet.

Close up lips


Gebruikte producten

Ogen:
- Moonlight Shimmer palet waaruit ik Full Bloom over mijn hele ooglid draag, Rock Chick in de arcadeboog en Gold Dust over de gele oogschaduw in mijn binnenste ooghoek.
- Etos palet waaruit ik de gele oogschaduw heb gebruikt.
- Lilac Forever oogpotlood onder oog, Essence (Crazy about Colour).
- Let's Twist eye liner Carbon Black, Gosh (lijntje boven oog + waterlijn).
- Masterpiece mascare, Max Factor.
Alleen mijn oogschaduwbasis van Essence ben ik vergeten te fototgraferen.

Gezicht:

- XPerience Weightless foundation in Raw Silk, Max Factor.
- Touche Magique concealer, L'Oréal (onder mijn ogen).
- Healthy Mix concealer Éclat Clair, Bourjois.
- Natural Touch Loose Powder, Catrice.
- Refined Golden Bronzing Powder, MAC.
- Eversun blush, MAC.
- Ibiza Sun Sun Club, Essence (highlighter op wangen).

Lippen:
- Resort Life Lipgelee van MAC (over de lipstick heen aangebracht).
- Absolute Moisture lipstick in Caramel Beige, Catrice (oude assortiment).

Zou jij gele oogschaduw dragen? Wat vind je van deze combi? Laat het me weten in een reactie!

7 comments:

  1. Prretty! Een mooie zomerse look...waar blijft toch die zomer!!
    Ik draag zelf eigenlijk geen geel, maar wel weer goud geel in combinatie met brons, maar ook soms met groen.

    Ps. ik moest erg lachen om je comment bij de tag. Natuurlijk willen we die mobiel van 20 euro zien! Ik schaamde me ook voor mijn mobiel hihi. Maar ja, als we er maar mee kunnen bellen dat is het belangrijkste ;-) Ja toch!

    ReplyDelete
  2. Gorgeous,
    heel leuk gedaan. Het staat je ook heel goed.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  3. Mooie leuk! Het ziet er heerlijk frist uit, zoals een zomercocktail :-)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Hele leuke look zeg, lekker zomers! Ik weet ook nooit zo goed wat ik met geel aanmoet als oogschaduwkleurtje ;-)

    ReplyDelete
  6. @Deb: Dank je! Haha, ja de tag... Hij komt er zo aan!

    @Nyria (beautyforgirls): Dank je wel!

    @Ann: Bedankt! Ja, laat de zomer maar komen (incl. de zomercocktail!).

    @Joan: Thanks!

    @Kelly: Dank je!

    @NeonRocks: Bedankt! Ja, geel is best een moeilijke kleur om te gebruien, maar wel lekker vrolijk!

    ReplyDelete