Saturday, June 4, 2011

Lash Amplifier (Sephora)

Deze tool heb ik al een tijdje. Wat is het? En wat kun je ermee? Dat ga ik jullie in dit artikel laten zien!


Dit is een tool om je mascara nog makkelijker, beter en mooier (veel volume!) aan te brengen. Aan de ene kant zit een bolling. Deze kun je op je ooglid zetten en zo trek je je ooglid wat omhoog en kun je mascara aanbrengen zonder op je ooglid te knoeien. Aan de andere kant zit een kammetje om na het aanbrengen je wimpers mooi te scheiden:

Zo ziet de tool er uitgeklapt uit. De rechterkant zet je dus op je oog bij het aanbrengen en het kammetje gebruik je na afloop (daar zie je ook wat mascara aanzitten):


Ik heb een filmpje gemaakt (zonder geluid) om te laten zien hoe ik deze Lash Amplifier gebruik:

Zoals je ziet kan ik het niet laten om ook nog even gewoon met mijn mascararoller over mijn wimpers te gaan zonder de Lash Amplifier te gebruiken. Wanneer ik namelijk mijn ooglid hiermee vasthoud, krijg ik snel traanogen... Het werkt wel om snel veel mascara op je wimpers aan te brengen zonder bang te hoeven zijn voor knoeien. Ik gebruik deze tool zeker niet altijd (het is dan ook geen must have), maar wel als ik veel volume wil. Daarvoor is deze tool handig. Het kammetje werkt ook goed!

De Lash Amplifier wordt verkocht bij Sephora (te vinden bij de make-up kwasten) voor ongeveer € 3,95. Dat vind ik eigenlijk nog best prijzig voor zo'n simpel plastic dingetje, maar je betaalt natuurlijk voor de gadget op zich.

Kende jij deze Lash Amplifier al?

Fijn weekend!

6 comments:

  1. Ik weet niet of ik dit nou echt handig vind, al ziet het er wel apart uit!

    ReplyDelete
  2. Ik denk niet dat het wat voor mij is!

    ReplyDelete
  3. Grappig, ik wist niet dat ze ook zoiets bij Sephora verkopen! Ik ken deze tool eigenlijk alleen van Aziatische eBay verkopers :P

    ReplyDelete
  4. Wat handig, die kende ik nog niet.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  5. @Joan: Ach ja, 't is meer een soort gadget. Grappig om te hebben, maar niet noodzakelijk.

    @Paola: Kan 't begrijpen!

    @NeonRocks: Ow, ik kende het hiervoor helemaal niet, maar 't is wel typisch iets wat ze best in Aziƫ uitgevonden zouden kunnen hebben, want daar komen wel vaker van die gadgets vandaan.

    @Nyria (beautyforgirls): Ja, 't is best handig af en toe!

    ReplyDelete
  6. Haha wat grappig! :P Leuke review!

    ReplyDelete