Tuesday, June 21, 2011

Essence nagellak haul + preview swatches

Ineens moest ik Colour&Go nagellakjes van Essence gaan halen. Ik had er nog helemaal geen één van in mijn nagellak stash en na wat leuke kleurtjes op beautyblogs te zijn tegengekomen, ben ik naar Kruidvat gerend. Nu heb ik er drie gekocht en eigenlijk wilde ik ook nog Irreplaceable, maar die was uitverkocht. Wel heb ik nog de special effect topper Hello Holo meegenomen.
Van links naar rechts: You belong to me, Dress for a moment, Modern Romance en Hello Holo. Ineens ben ik helemaal into de pastelkleurtjes; zo lief en snoeperig.

Ik wilde even snel kijken hoe ze er op mijn handen uit zouden zien:


Van links naar rechts: Dress for a moment, You belong to me en Modern Romance. Nu ben ik er al achter dat de lakjes best streperig lakken. Geduld en meerdere laagjes zijn dus noodzakelijk. Van Dress for a moment heb ik drie laagjes op. Van You belong to me twee. Van Modern Romance heb ik twee laagjes op, maar drie was waarschijnlijk beter geweest. Ook zou ik onder deze een ridge filler kunnen gebruiken om mijn nageloppervlak minder ribbelig eruit te laten zien. Ze lakken dus niet mega-fijn, maar de kleuren zijn wel perfect!

Hello Holo

Deze heb ik expres wazig gefotografeerd, zodat het holografische effect beter zichtbaar is. Ik draag hem over twee laagjes Pebble Beach van Catrice (een matgrijze lak uit een eerdere limited edition). Ik heb ook twee laagjes van Hello Holo op. Niks op aan te merken! Hij lakt fijn, droogt redelijk snel en ik vind het effect geslaagd.

Gelukkig zijn de flesjes van de Colour&Go lijn niet zo groot. Er zit 5 ml. in en dat is voor mij meer dan genoeg, want ik maak toch never nooit een flesje nagellak op. De special effect topper bevat 8 ml. Ook leuk trouwens dat Essence namen geeft aan de lakjes. Daar word ik nog eens extra vrolijk van!

De Colour&Go nagellakjes kosten € 1,29 per stuk. De special effect topper kost € 1,79.

Heb jij al Colour&Go lakjes in je bezit? Of één van de special effect toppers?

3 comments:

  1. Dat zilvere glitter lakje is heel mooi. Die wil ik ook! bedankt voor de tip, leuke lakjes.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Leuke lakjes! Mooie zachte tinten hoor.

    Glitters vind ik zelf altijd nooit zo heel erg leuk wel om te dragen maar niet om ze er af te halen, duurt niet alleen lang maar het schuurt ook nog eens mn nagels :(

    ReplyDelete
  3. @Nyria: Ja, hij is zeker heel mooi. Morgen plaats ik er een NOTD mee en dan zie je pas echt hoe geweldig het effect is!

    @Petra: Dank je! Ja, glitters vind ik ook verschrikkelijk om te verwijderen. Ondanks alle tips die ik al op beautyblogs ben tegengekomen blijf ik het een rotklusje vinden... Maar ja, soms heb ik het er wel voor over!

    ReplyDelete