Friday, May 27, 2011

Nagellak: Marrakech (W.I.C. by Herome)

Zoals jullie gezien hebben, heb ik twee nagellakjes gekocht bij de 1+1 gratis actie van Kruidvat. De lak die al gelijk het meest mijn aandacht trok in de winkel, is Marrakech van W.I.C. (World Inspired Colours) by Herome. Wat een vurige, oranjerode kleur is dit! Kijk mee naar meer swatches:

Ik vind dit een prachtige, knallende kleur!

Ik had al twee andere lakjes van W.I.C. by Herome: Bogota en Toronto. De lakjes uit deze lijn lakken prettig en zijn kwalitatief hoogwaardig. Ze dekken meer dan goed in twee laagjes en ze blijven zeker enige dagen zonder chippen op je nagels zitten.

Normaal kost deze lak € 7,50 of je kunt er twee kopen voor € 12,50.

Wat vind jij van dit kleurtje? En heb jij nagellak van W.I.C. by Herome?

5 comments:

  1. Lekker vrolijk kleurtje zo met dit sombere weer! :D

    ReplyDelete
  2. Ik heb dit vrolijke kleurtje al op vele blogs voorbij zien komen. Het is een mooi lakje.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  3. @Joan: Ja, ik vind het fijn om felle kleuren met somber weer te dragen (zo ook bijvoorbeeld knalroze lipstick), zodat de boel weer een beetje opgevrolijkt wordt!

    @beautyforgirls: Het is ook echt zo'n mooi, vrolijk, fel kleurtje! Denk dat die daarom zo populair is!

    @Eline: Ja he!

    @Paola: Bedankt!

    ReplyDelete