Saturday, May 21, 2011

Haul: 1+1 gratis acties

Deze week worden er in verschillende winkels 1+1 gratis acties gehouden. Dat zijn nog eens aantrekkelijke deals waaraan ik geen weerstand kan bieden. Hallo 50% korting! Ik heb dan ook flink ingeslagen en dit is de buit:

Het meeste heb ik bij Etos gekocht. Ten eerste kocht ik daar een hoop douchegels en twee conditioners voor mijn haar, omdat ik die altijd wel kan gebruiken:

De normale prijzen zijn:
- FA shower creams: € 2,99.
- Dove conditioners: € 3,79.
- Dove cream oils: € 3,01.
Het ruikt allemaal heerlijk en ik kan dan ook niet wachten om het te gebruiken!

Ook van de Max Factor mascara's was de tweede gratis. Nu zijn deze mascara's best prijzig, maar nu zag ik m'n kans schoon om er twee te kopen:
- Xperience Volumising mascara: € 16,99.
- Masterpiece High Definition mascara: € 14,99.
De Masterpiece kennen we bijna allemaal wel. Naar de Xperience mascara ben ik benieuwd, want ik heb er eigenlijk weinig over gehoord of van gezien!

Ook Bourjois deed mee in de 1+1 gratis actie. Dat geldt dan dus voor de make-up, doucheverzorging, deo's etc., maar ik heb alleen twee make-upjes gekocht:

- Sweet Kiss Naturel lipstick in de kleur Rose Innocence, € 12,50.
- Healthy Mix concealer Éclat Clair, € 10,30.
De lipstick wilde ik al langer hebben. Hij is uitgekomen in de Paris Ballerine voorjaarscollectie en ik vond de swatches op internet zo mooi! Nou, ik kan je vertellen: Hij is ook echt supermooi! En wat een fijne formule heeft die!
Daarnaast heb ik mijn favo budgetconcealer van 2True al iets te lang in gebruik en ik wilde dus wel graag een nieuwe. Ondanks dat ik die van 2True ook zeker in mijn achterhoofd houd, wilde ik toch weer eens een duurdere proberen om te kijken of ik nu werkelijk verschil merk. To be continued...

Ook zag ik een leuk oogschaduwpalet met alle Etos oogschaduwkleuren erin. Deze was sowieso afgeprijsd met 50%!
Normale prijs: € 9,95. Nu slechts € 4,97! Ik ben erg benieuwd! Er waren er nog maar drie. Ze zaten dichtgeplakt, maar toch zaten de duo applicators er bij mij niet in. Nu zijn dit toch pestdingen die ik niet gebruik, dus ik ga er niet meer om zeuren. Het gaat om de oogschaduw:


Er zitten echt mooie kleurtjes bij, zowel neutraal als lekker fel, en ik ben benieuwd naar het pigment. Hopelijk is dit net zo'n pareltje als het Moonlight Shimmer palet van Douglas.

Bij Etos was ik in totaal voor al deze producten € 42,11 kwijt voor elf producten. Normaal geef ik nooit zoveel uit in één keer bij een drogist, maar nu heb ik dus wel mooi € 42,11 bespaard (hell no dat ik € 84,22 in één keer had uitgegeven).

Bij Kruidvat heb ik twee leuke kleuren nagellak gehaald (1+1 gratis):
- Nude Rose van Maybelline, € 7,99.
- Marrakech van W.I.C. by Herome, € 7,50.
Ik had al eerder met Marrakech in mijn handen gestaan, dus nu moest ik hem wel kopen. Wat een prachtkleur voor de zomer is dit! Met nude lakjes heb ik altijd wat problemen (dat beigebruin doet het hem gewoon niet voor mij), maar deze met roze erin kan ik goed hebben. Ik zal ze zeker nog laten zien in een apart artikeltje.

Toen ik las dat bij DA het tweede product van Diadermine gratis was, heb ik gelijk de oogreinigingslotion gekocht die ik altijd gebruik:

De normale prijs is € 5,29. Deze oogreinigingslotion verwijdert waterproof make-up en dat zonder een vet laagje achter te laten. Dit is een echte re-buy voor mij!

De 1+1 gratis acties gelden nog tot en met zondag (22 mei), dus je kunt vandaag en morgen je slag nog slaan. Van deze acties heb ik gebruik gemaakt:

Etos
- FA: 1+1 gratis
- Dove: 1+1 gratis
- Max Factor mascara's: 1+1 gratis
- Bourjois: 1+1 gratis

Kruidvat
- Nagellak: 1+1 gratis

DA
- Diadermine: 1+1 gratis

Ckeck desnoods hun digitale folders voor nog meer 1+1 gratis. Ik heb links onder de namen hierboven geplaatst. De kortingen worden bij allemaal als 50% kassakorting verrekend.

Ik schaam me eigenlijk een beetje dat ik zoveel gekocht heb, maar ja het zijn wel producten die ik echt gebruik en wilde hebben, dus dan zijn die kortingsacties een mooi excuus om ze aan te schaffen. En in ben natuurlijk ook een beauty addict! Ik wil eigenlijk nog twee deo's halen van Dove. Ik denk dat ik dat morgen doe bij Etos op Utrecht CS. Die is namelijk altijd open!

Heb jij nog ingeslagen tijdens (één van) deze acties? Fijn weekend!

6 comments:

  1. Zulke acties zijn altijd zó verleidelijk om veel te kopen! Haha, maar je hebt wel fijne producten gekocht. :)

    ReplyDelete
  2. Hamsteren!!! Ik ben er dol op!

    ReplyDelete
  3. Ik ben gek op deze actie's. Leuke dingen.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  4. Oh heerlijke buit! Ik ben benieuwd hoe dat oogschaduwpalet je bevalt!

    ReplyDelete
  5. Hallo, hele fijne producten, ik zal eens ook kijken! maar ik heb een vraag, maar het gaat helemaal niet over dit onderwerp: ik wil mijn nagelslakken, en dan een foto van die nagellak op mijn blog doen, ik heb ook een blog over beauty op blogspot.com,kan ik dat gewoon doen? mag dat?

    ReplyDelete
  6. @Joan: Ja he!

    @Paola: Haha, ik ook!

    @Nyria (beautyforgirls): Dank je!

    @Aya: Morgen plaats ik er een look mee!

    @Abresha & Mirlinda: Ehm, bedoel je gewoon zelfgemaakte foto's? Dat is volgens mij geen probleem. Dat doen de meeste beautybloggers gewoon. Als je foto's van andere websites/beautyblogs wilt gebruiken zou ik wel toestemming vragen en de bron in je artikel vermelden. Succes!

    ReplyDelete