Saturday, April 2, 2011

Week haul + swatches!

Deze week heb ik weer wat leuke make-up gekocht;
Twee lipstains van NYC, The Falsies Black Drama mascara (Maybelline), Mosaic Face Powder van NYC, een mini-nagellaksetje van H&M (ik kreeg de sticker er niet goed af) en nog een Hello Kitty nagellak van H&M.

De nagellak heb ik al een tijd terug besteld in de online-shop van H&M en afgelopen dinsdag kwamen ze samen met wat kleding binnen. Het setje mini-nagellak bevat vier zulke leuke kleurtjes en de Hello Kitty nagellak is turqoise:

Het setje kost € 3,95 en de Hello Kitty nagellak kost € 2,95.

Bij Kruidvat krijg je nu stapelkorting! 25% korting op één make-up product, 30% korting op twee producten en 35% korting op drie producten. Deze actie geldt nog tot en met 10 april. Ik was erg benieuwd naar het nieuwe budget merk NYC en afgelopen donderdag heb ik daarom drie producten hiervan gekocht. Ik heb twee lipstains gekocht in de kleuren 491 Forever Freesia en 496 Forever Fuchsia:

De lipstain trekt in je lippen en houdt daarom heel lang. Hij verzorgt echter niet (kan zelfs een beetje uitdrogend zijn) en heeft geen glans, shimmer of iets dergelijks. Dit zijn swatches op mijn arm:
Links Forever Freesia en rechts Forever Fuchsia (die bijna lichtrood is op mijn lippen). Dit zijn echt aanraders! Ze kosten € 3,99 per stuk.

Bij de twee lipstains heb ik ook nog een Color Wheel met Mosaic Face Powder gekocht van NYC:

De kleur heet Pink Cheek Glow. Dit poeder zou je heel lichtjes over je hele gezicht kunnen aanbrengen voor een gezonde gloed, maar ik gebruik hem het liefst alleen op mijn wangen als blush. De kleur is heel licht met wat shimmer erin:
Dit Color Wheel kost € 4,99. Ik ben er erg blij mee, want ik vind het een mooi kleurtje geven!

De mascara heb ik bij Etos gekocht. Daar waren alle Maybelline mascara's nu € 10,00. Ik heb al een keer de 'gewone' versie van The Falsies gehad en die beviel goed. Nu heb ik voor de Black Drama versie gekozen en dit is tot nu toe inderdaad een drama... Ik eindig steeds met dikke aan elkaar geplakte wimpers doordat het wel teer lijkt dat ik op mijn wimpers smeer. Misschien ligt het eraan hoe ik hem gebruik? Een review volgt nog.

Wat vinden jullie ervan?

Fijn weekend!

9 comments:

  1. Echt super leuk!!
    En hele mooie kleurtjes!

    doeidoei

    ReplyDelete
  2. Die lipstains zijn heel mooi.
    Leuke producten,
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  3. Leuke koopjes! Ik hoop dat NYC snel naar België komt.

    ReplyDelete
  4. ik heb ook een mascara van Essencee gekocht en een heel schattig roze nagellakje!! 30 % korting!!! Echt hele leuke spulletjes!

    ReplyDelete
  5. @Kim: Dank je!

    @i-LOVEcosmetics: Bedankt!

    @Kalypso: Ja he! De lipstains zijn zogezegd dan ook echte aanraders!

    @Ann: Ik hoop het ook! Zal toch wel?

    @Anoniem: Ow, leuke aankoopjes ook! Dank je!

    ReplyDelete
  6. Leuke aankopen, en ze hebben allemaal ook hele vrolijke kleuren! :D

    ReplyDelete
  7. @xlittle.girl: Dank je! Ja he, het zijn inderdaad vrolijke kleurtjes bij elkaar!

    @Mariel: Bedankt!

    ReplyDelete