Sunday, April 24, 2011

Swatches nagellakset Spring Nails (H&M)

In een eerder artikel hebben jullie kunnen zien dat ik een nagellaksetje van H&M had gekocht. Dit is een setje met mini-nagellakjes: 3,2 ml. per flesje. Dit vind ik eigenlijk beter dan een groot flesje, want ik maak toch nooit een nagellak op. Inmiddels heb ik alle kleurtjes gedragen en daarom wil ik jullie nu graag de swatches laten zien. Alle kleurtjes zijn in twee laagjes dekkend. Ik heb meerdere foto's per kleur geplaatst, omdat een kleur er met verschillende lichtinval net weer anders uit kan zien. Here we go!

Grey



Light Purple




Dark Purple



Coral


Mijn favorieten zijn Light Purple en Coral. Nude kleurtjes, zoals Grey, vind ik toch altijd wat saai en Dark Purple vind ik wat te heftig voor de lente, maar wel mooi voor de herfst. Ik vind het een erg leuk setje!

Ik betaalde er €3,95 voor en ik had de set besteld in de online webshop van H&M. Daar zie ik deze set nu niet meer in, maar er is wel nog een leuk setje met andere kleuren mini-nagellak.

Wat vind jij het leukste kleurtje?

11 comments:

  1. Ik vind grey en coral de mooiste kleuren!

    ReplyDelete
  2. Ik heb dit setje ook ! Ik heb ze nog niet allemaal getest, maar heb nu coral met een laagje OPI teenage dream erover op m'n nagels (heel leuk effect, moet je zeker eens proberen met een glitterlakje !)

    Ik vind het wel een leuk setje, niet duur & toch houden ze goed !

    x

    ReplyDelete
  3. Mooie lakjes ik vind ook de coral het mooist!

    ReplyDelete
  4. Dat is een hele leuke set. Ze zijn allemaal mooi. Vooral dat lila lakje.
    Liefs, xx

    ReplyDelete
  5. @Maccia: Grey is echt nude en Coral is lekker zomers!

    @Glamloving: Leuk dat je dit setje ook hebt en bedankt voor de tip om glitternagellak over Coral te doen!

    @Deb: Er zit een mooie gouden weerschijn doorheen, en dat terwijl die toch dekkend is!

    @Kalypso: Ja, dat is ook mijn favoriet!

    ReplyDelete
  6. Ging dit setje ook eerst kopen maar na lang twijfelen heb ik het dan toch niet meegenomen.. Nu ik deze foto's zie had ik toch beter gekocht xp
    vooral coral is supermooi!

    ReplyDelete
  7. ik vind vooral die laatste mooi!

    ReplyDelete
  8. @jlovesbeauty: Ai, jammer dat je hem niet gekocht heb...

    @Life of Lisa: Volgens mij is Coral wel een algemene favoriet. Het is ook zo'n zomers kleurtje he!

    ReplyDelete
  9. Die licht paarse en die donker paarse vind ik het leukst. Ik vind ze allemaal wel leuk.

    En ik koop al mijn make-up bij de Hema. Lekker goedkoop!

    Xx, ikke.

    ReplyDelete