Thursday, April 21, 2011

Sanex Zero% voor zero € (alleen in NL)


Ja, je leest het goed! Gratis Sanex Zero% douchegel. Morgen is het namelijk Earth Day waarbij aandacht wordt besteed aan een duurzaam en gezond milieu.

Sanex Zero% steunt Earth Day omdat Sanex Zero% niet alleen de chemische ingrediënten op je huid vermindert, maar ook in het milieu. Gezond voor je huid. Beter voor het milieu.

Duurzaam douchen doe je niet alleen door te douchen met een biologisch afbreekbare douchegel zoals Sanex Zero%, maar ook door korter en minder heet te douchen. Zo bespaar je ook nog eens water en energie.

Als je morgen 22 april 2011 een fles of navulverpakking Sanex Zero% koopt, kun je het aankoopbedrag terug krijgen. Bewaar de kassabon goed en stuur die samen met de speciale voucher op naar Sanex. De voorwaarden en voucher vind je terug op:
www.sanexzero.nl/zerovoorzero
Helaas is de actie uitsluitend geldig in Nederland.

Ik ga wel een fles halen. Jullie?

*Bron: Delen van de tekst komen uit het persbericht, evenals de afbeelding.

2 comments:

  1. Ik ben niet zo kapot van dit merk. Het past denk ik niet bij mij. Maar het is wel een leuke actie :D
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. @Kalypso: Eerlijk gezegd ben ik vooral niet bekend met dit merk. Natuurlijk ken ik het wel allang van naam, maar ik heb er helemaal geen producten van. Ik heb vandaag de douchegel gehaald en hij ruikt in elk geval lekker. Ik ben er wel benieuwd naar! Review volgt ongetwijfeld nog!

    ReplyDelete