Wednesday, April 13, 2011

NOTD: Turqouise (Hello Kitty by H&M)

Vandaag draag ik dit turquoise lakje van H&M dat Turqouise (zo is het gespeld op het flesje) heet:
Ik vind dit een erg leuk kleurtje waar ik wel vrolijk van word.

De kwaliteit is prima. Ik heb twee laagjes op. De lak droogt binnen redelijke tijd, lakt prettig en is goed dekkend. Het flesje met Hello Kitty erop is erg schattig!

Nog wat swatches omdat het gewoon zo'n leuk kleurtje is. In zonlicht:

In daglicht:


Met mijn hand:
Alle armbandjes, drie in totaal, heb ik ook van H&M. Ik vind dit wel zomers staan zo.

Dit lakje is voor € 2,95 te koop bij H&M.

Like?

9 comments:

  1. leuk kleurtje zeg!

    ReplyDelete
  2. AAHHH, wat en leuk potje.
    Mooi kleurtje.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  3. Ik vind het echt een zomers kleurtje en met die armbanden er bij is het helemaal top!!!

    ReplyDelete
  4. @Anoniem: Ja he!

    @Kalypso: Ja, 't flesje is net zo schattig als het kleurtje!

    @Kim: Dank je wel!

    ReplyDelete
  5. Ahw, echt een supermooie kleur! Hopelijk hebben ze deze ook bij ons in de H&M, maar ik betwijfel het...

    ReplyDelete
  6. superrr lakje! die heb ik zelf ook (:

    ReplyDelete