Saturday, April 30, 2011

NOTD: Glam&Glitter #107 (DA) + Koninginnedagaccent

Gistermiddag lakte in mijn nagels met de Glam&Glitter nailpolish in nummer 107 van DA. Deze heb ik pas geleden gekocht (zie deze haul). Hij is al dekkend in één laagje! Ik was verbaasd. Desondanks heb ik twee laagjes gelakt, omdat ik dat altijd net wat mooier en langhoudender vind. Toen ik toch bezig was met blauw, bedacht ik me dat het wel leuk was om er een Koninginnedagaccent aan te geven. Dus ik heb twee nagels per hand (voor de rest was ik te lui) een Nederlandse vlag-accent gegeven. Extra leuk, omdat ik 's avonds in een kraam op de Utrechtse vrijmarkt stond.


Dit heb ik ervoor gebruikt:
- Nail Expert First Aid van Catrice als basislaag.
- Rouge Modelé van Bourjois voor de rode kleur.
- Witte Art Base van Pupa voor de witte kleur.
- Glam&Glitter #107 van DA voor de blauwe kleur.
- INM Out the Door topcoat (mijn favo topcoat!).

Ik had na de basislak twee laagjes van de blauwe glitterlak aangebracht. Vervolgens heb ik over 2/3 van mijn nagel de witte Art Base van PUPA aangebracht, zodat het rood daarover heen ook beter zou opvallen (want op het blauw valt het veel minder op). Als laatste heb ik het topje van m'n nagel rood gemaakt. Niet supernetjes, ik weet het. Maar het was vanuit de losse pols en op de foto's zie je mijn rechterhand en aanbrengen met mijn linkerhand is nóg lastiger, want ik ben rechts.

Deze easy peasy nail art is nog leuk voor vandaag natuurlijk. Met mijn make-up heb ik verder niet veel speciaals gedaan, alleen heb ik gekozen voor een oranje perzikkleurige blush. Heb jij nog iets speciaals gedaan met je nagels/make-up?

Fijne Koninginnedag!

5 comments: