Wednesday, March 16, 2011

La Palma in beeld

Dit is een artikel met véél foto's. Ik wil namelijk toch wat vakantiefoto's met jullie delen. Je ziet dat het niet altijd even goed weer is, maar toch hebben we ook wel elke dag zon gezien. Hier komen ze:
Canarisch groen; Cactussen en palmen.
Deze dwerg is een soort symbool van La Palma.

Het lijkt alsof ik chagerijnig kijk, maar dat komt doordat ik tegen de felle zon inkijk.
Santa Cruz, de hoofdstad, op de achtergrond.

Aan de tapas in Santa Cruz.
Typisch Canarische balkonnetjes in Santa Cruz.

Op een terrasje met mooi uitzicht en op de achtergrond een vulkaan.
Mooi groen.

Even uitrusten.
Bij een mooie binnenplaats.

Ik heb ook nog foto's van mijn vakantie-aankopen die ik al in het filmpje heb laten zien. Zo kun je het nog even wat beter zien:
Pincet, grijs en zwart oogpotlood en Sinful Colour lakjes in de kleuren Beautiful Girl (bubblegum roze) en Merlot (wijnrood).

Toiletartikelen met aloë vera van de Canarische eilanden: twee zepen, een lipbalm en nagellakremover.

Een jurkje dat ik in een leuk winkeltje in de uitverkoop voor slechts € 12,50 gekocht heb.

Deze tas vind ik zelf zo leuk! De kleur en het motief met die bloem erop maken het een perfecte lente- en zomertas.

Zonnehoed voor 's zomers op het strand of voor zonnen op mijn balkon.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en zo niet; dit is het laatste artikel over La Palma!

6 comments:

  1. Erg mooie foto's en dat tasje is supercute!

    ReplyDelete
  2. Wauw, heel leuk. Je hebt ook mooi weer gehad. Leuke dingen meid.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. Heel leuk om te zien!
    Die foto op de binneplaats is echt mooi <3 heb echt zin om op vakantie te gaan =(=(
    Leuke spulletjes heb je ook gekocht!

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's, hierdoor verlang ik weer naar de zomer :(

    ReplyDelete
  5. @Marijke: Thanks!

    @Maccia: Bedankt! Ja, dat tasje zal ik zeker veel gaan gebruiken nu.

    @Kalypso: Dank je wel!

    @Beautista: Bedankt! Haha, ja geeft wel zo'n vakantiegevoel he!

    @Anoniem: Dank je! Van mij mag de zomer ook wel beginnen, maar gelukkig is het al lente!

    ReplyDelete