Monday, March 21, 2011

Essence: Whoom!Boooomm!!

Jullie hebben vast allang de Whoom!Boooomm!! collectie van Essence in de winkel gespot. Dit is een knallende, vrolijke collectie die in maart en april verkocht wordt. Vooral de verkleurende lipglossjes zijn erg leuk. Dus die heb ik dan ook gekocht samen met een setje vijltjes:

De vijlen in mini-formaat leken me handig en dat zijn ze ook. Er zitten er 8 in het setje. Ik heb er nu standaard eentje in mijn tas zitten. Handig om even snel een haakje van je nagel af te vijlen bijvoorbeeld. Daarnaast zijn ze ook zacht voor je nagels, doordat en zo'n verend kussentje tussen de vijloppervlakken zit.

Dit setje kost slechts € 1,59.

De colour-changing lipglosjes zijn echt een must-have:

Ik heb dus allebei de kleuren gekocht. #01 Muse Marilyn verandert van blauw naar roze:

De kleur verandert vrijwel direct op je lippen. Zo ziet die er op mijn lippen uit.


#02 Roy's Red verandert van geel naar roodroze:

En zo ziet de kleur er op mijn lippen uit:

De glossjes plakken niet en ruiken naar roosjes. Ze voelen prettig en verzorgend aan. Uiteindelijk blijft er een stain achter op je lippen. De kleur trekt dus een beetje in je lippen. Dat laat ik hieronder zien op mijn arm. Links is #02 Roy's Red en rechts is #01 Muse Marilyn:
Net aangebracht.

Licht uitgesmeerd zoals het dus op je lippen zal zitten.

En dit is de stain die achterblijft.

De kleuren lijken wel erg op elkaar, dus ondanks dat ik het echte aanraders vind, zou ik één kleur kiezen. Aan de andere kant gaan ze best snel op, dus dat ik er twee heb die op elkaar lijken, vind ik ook niet erg.

De lipglossjes kosten € 1,99 per stuk.

Hebben jullie ook al wat van deze collectie gekocht?

7 comments:

  1. Deze collectie is niet echt mijn stijl dus ik heb niets gekocht

    ReplyDelete
  2. Ik heb ook die nagelvijltjes gekocht, maar als ik de lipglossjes zo zien, dan wil ik die ook! :D

    ReplyDelete
  3. Ik denk dat ik die vijltjes toch ook maar eens moet aanschaffen, het is idd wel handig om er altijd eentje in je tas te hebben!

    ReplyDelete
  4. Misschien dat ik nog een glossje koop!

    ReplyDelete
  5. Ik heb ook voor het rek gestaan met deze whoom boom, toch niks gekocht. Ben van plan om duurzamere dingen te kopen, deze gebruik je maar enkele keren om daarna in je 'stash' te laten liggen en nooit meer te gebruiken...


    **Kom gezellig eens langs bij mijn blog.
    Terugvolgen mag, mr is geen 'moetje'xx

    ReplyDelete
  6. Ik heb van deze LE niks gekocht. Ik vind het niet zulke leuke spullen. Dit is wel een leuke review.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  7. @Kelly: Dat kan!

    @christine: Tja, zo'n lipglossje hoef je voor de prijs niet te laten liggen ;-)!

    @Carola: Ik vind ze echt handig!

    @Ann: Zou ik zeker doen! Leuk glossje voor de heb!

    @Laurence: Ja, duurzame dingen kopen is wel verstandig, maar ik kan die leuke LE's nooit laten liggen!

    @Kalypso: Haha, dank je!

    ReplyDelete