Thursday, March 10, 2011

Aankoopjes La Palma (beauty en non-beauty)

Dit filmpje heb ik gisteravond opgenomen. Helaas dus in kunstmatig licht, omdat het buiten al donker was. Het is opgenomen in mijn rommelkamer (one take!). Ik laat allerlei dingen zien die ik op La Palma gekocht heb, zowel make-up als overige spullen. Veel plezier!
Oew, zowaar heb ik eens redelijk geluk met de still (screenshot) die YouTube automatisch kiest. Kan slechter toch?

Laat me weten wat jullie ervan vinden en of jullie nog meer willen weten/zien van bepaalde producten. Vandaag heb ik trouwens wat make-up gekocht van de Floralista collectie van Catrice en de Whoom! Boooom!!! collectie van Essence. Daar zal ik komend weekend een artikel over plaatsen.

Fijne avond!

8 comments:

  1. Ik zie alleen een zwart plaatje :(

    ReplyDelete
  2. @Beautista: Hm, vreemd. Bij mij lijkt alles te werken en volgens mij is YouTube ook al klaar met het verwerken van het filmpje. Zie je via deze link ook niks? http://www.youtube.com/user/BeautyblogLaura
    @iedereen: Hebben anderen hier last van?

    ReplyDelete
  3. Het duurde wat langer om te laden, maar hij doet het wel. Leuke dingen heb je gekocht! :D

    ReplyDelete
  4. Bij mij laadde het filmpje normaal. Oh dat pincetje is zooo leuk! Die tas is trouwens ook prachtig, en dat voor maar €14!

    ReplyDelete
  5. Hihi, wat een leuke dingen.
    Leuk dat je het hebt gefilmt.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  6. @Milady: Dank je!

    @Anoniem: Ja, ben ook echt blij met die tas, nu voor de lente helemaal!

    @Kalypso: Dank je wel!

    ReplyDelete
  7. Leuke shoplog! De tas met de bloem is mooi :)

    ReplyDelete
  8. @Elinedroomt: Dank je! Ja, ik ben ook erg blij met die tas!

    ReplyDelete