Saturday, January 15, 2011

Update

Mijn start van het nieuwe jaar verliep wat stroef, doordat ik met een griepje begon. Inmiddels voel ik me beter, maar ik zit nog niet helemaal in mijn oude ritme qua artikelen plaatsen. Ik zie dat ik nog steeds volgers erbij krijg. Daar ben ik erg dankbaar voor! In elk geval heb ik aan inspiratie geen gebrek. Over deze onderwerpen zal ik binnenkort artikelen plaatsen (in willekeurige volgorde):

- Cream Colour Base van MAC in Tickle me Pink (nét aangeschaft)
- Twee oogschaduwpaletjes van Catrice Urban Baroque; Fleur de Lis en Candelabra (ja, ik kon het niet laten om die ook aan te schaffen!)
- Ultra Bland van Lush
- Mijn haarproducten/laatste kapperservaring
- Herbalife verzorgingsproducten

Zijn er nog onderwerpen die jullie graag willen terugzien in een artikel? Let me know!

In elk geval wil ik jullie bedanken voor de bezoekjes aan mijn beautyblog en jullie leuke comments!
Met Tickle me Pink van MAC op lippen en wangen. O yeah, it's pink baby!

2 comments:

  1. I love the lipcolour. Leuk hoor.
    Ik ben nu ziek, heb een infectie/bacterie op gelopen.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. @Kalypso: Dank je! Wat naar dat je ziek bent geworden... Beterschap!

    ReplyDelete