Tuesday, January 25, 2011

NOTD: Starry Night

Gisteren was ik mijn nagels aan het lakken. Ik had twee laagjes opgedaan van Hip Queens Wear Blue Jeans van Catrice. Mooi, maar een beetje saai en donker... Toen besloot ik het geheel op te leuken met wat glitters! Ik deed een laagje Hot Pants van Hard Candy (uit de USA) erover en dit is het resultaat:


De gebruikte lakjes:
Links is Hot Pants van Hard Candy en daarnaast is Hip Queens Wear Blue Jeans van Catrice.

Ik ben niet zo van de nail art (te lastig en het kost veel tijd), maar met een simpel glitterlakje kun je ook al leuke effecten creëeren. Ik kreeg vandaag op mijn werk al leuke complimentjes over deze combi. Collega's vonden het op de kosmos/space lijken. Ik zit zelf ook de hele tijd naar mijn nagels te kijken. De grote glitters vangen steeds andere kleuren licht, waardoor je een beetje disco-effect krijgt. Nu ben ik wel benieuwd hoe lang het gaat houden, want ik heb maar liefst vijf laagjes nagellak op, namelijk één laag basecoat, twee laagjes van de donkerblauwe lak, één laagje van de glitterlak en een topcoat. De kans bestaat best dat dit er ineens af gaat barsten...

Bedenk jij ook zelf nagellakcombi's?

9 comments:

  1. Ik bedenk wel eens wat. En soms is het leuk, soms niet. Leuke combi.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Het ziet er echt mooi uit! Mag ik vragen waar je dat glitterlakje gekocht heb? eBay?
    En laat ons weten hoe lang het nou uiteindelijk heeft gehouden zonder te chippen/er gewoon af te vallen. :)

    ReplyDelete
  4. @Kalypso: Dank je!

    @Dana Vierstraete: Ja ik heb ook van die tip painters van Essence waarmee je wel leuke dingen kunt doen!

    @Milady: Thanks!

    @Maccia: Bedankt!

    @Gabrielle: Bedankt voor je reactie! Het glitterlakje heb ik in Amerika gekocht (tijdens vakantie vorig jaar augustus=ook artikeltje over te vinden op mijn blog). Na twee dagen zag ik al op twee nagels chips ontstaan en heb ik hem eraf gehaald omdat ik chips echt storend vind ;-).

    @anne: Dank je!

    @Mariel: Bedankt!

    ReplyDelete
  5. wat een mooie NOTD zeg!
    catrice heeft echt geweldige nagellakjes (:

    ReplyDelete