Saturday, January 15, 2011

Leuke bedelsieraden!

Van de webshop Bedel-sieraden.nl kreeg ik een leuke armband met bedels opgestuurd:
de armband is van Elemento. Hij is verkrijgbaar in 3 verschillende lengtes: 17, 19 en 21 cm. Ik heb vrij dunne polsen, dus voor mij is 17 cm het meest geschikt. De armband kost € 2,49. Vervolgens kun je zelf bedels kiezen voor je armband. De bedels kosten om en nabij de 2 Euro per stuk. Ik heb een strikje, katje, bloemetje, muzieknoot en schelp aan mijn armband. Je klikt de bedels er supermakkelijk aan!

Ik heb de armband al een paar keer gedragen. Hij past overal bij. De bedels zijn subtiel, maar ze vallen toch op:

(nagellak: Push upon it van Misa)

Ze hebben ook nog allerlei andere armbanden en kettingen in de shop en de keuze aan bedels is zeer ruim en betaalbaar! De shop (<- klik op de dikgedrukte link om direct naar de shop te gaan) is zeker een bezoekje waard als je op zoek bent naar een leuk cadeautje of als je jezelf weer eens wilt verwennen met een leuke, originele armband of ketting.

Fijn weekend!

5 comments:

  1. Ik heb er ook eentje! supermooi!

    ReplyDelete
  2. Ik heb er ook eentje. Leuk is dat hé. Je kunt hem ook helemaal zelf samen stellen.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. @Nail-Gloss: Thanks!

    @Marijke: Ja, ze zijn echt leuk!

    @Kalypso: Dat is inderdaad zo leuk, dat je hem zelf kunt samenstellen!

    @Tatjana: Ja he!

    ReplyDelete