Tuesday, January 11, 2011

HEMA Metallic Eyemousse

Een tijdje terug kocht ik deze eyemousse potjes bij HEMA:
Dit zijn de kleuren #11 Nude en #04 Purple.

De pigmentatie van deze kleurtjes is goed, maar ik vind ze wel erg glitterig. Dit zijn swatches op mijn arm:

Links Nude en rechts Purple. Ik vind de kleur Nude trouwens meer goud dan nude... Je kunt ze over je hele oog aanbrengen. Zelf gebruik ik ze om glanzende accenten mee aan te brengen. Zo gebruik ik Nude in combinatie met bruine oogschaduw (denk aan het Copper Rulez! palet van Essence) en Purple gebruik ik in combinatie met zilveren of paarse oogschaduw. Ik breng dan vooral in mijn binnenste ooghoek en op het midden van mijn bewegende ooglid een beetje van de kleur aan voor die extra schittering. Ik ben tevreden over het product. Het blijft inderdaad prima zitten, al zou ik wel altijd oogschaduwbasis eronder gebruiken. Ze zijn nog in veel meer kleuren te verkijgen. De prijs is €3 per potje.

Ken jij deze Metallic Eyemousse al?

7 comments:

  1. Deze kende ik nog niet! Heb wel eyemousse van Rimmel (al best oud), die heb ik eigenlijk nooit gebruikt omdat ik het niet zo fijn vond. Maar toen had ik ook nog geen oogschaduwbasis ontdekt, dus ik zal het weer eens gaan proberen!

    ReplyDelete
  2. Ik heb ze nog niet geprobeerd. Creasen ze niet? Daar heb ik altijd schrik voor bij crème/mousse formules.

    ReplyDelete
  3. Leuke kleurtjes! Gaan ze niet snel in je crease zitten?

    ReplyDelete
  4. Ik heb ze ook. Ze creasen niet. Blijven super goed zitten en zijn heeeel erg waterproof. Echt een aanrader!

    ReplyDelete
  5. @Milady: Ik zou er zeker eens eentje proberen. Met een oogschaduwbasis eronder houden ze prima.

    @Ann: Zeker in combinatie met oogschaduwbasis+oogschaduw creasen deze niet!

    @Eline: Zie mijn reacties hierboven wat betreft het creasen. Het zijn inderdaad leuke kleurtjes!

    @Mariel: Ja he!

    @Sanne: Welke kleuren heb je? Leuk dat ze jou ook goed bevallen!

    Nb. Eén reactie is verwijderd i.v.m. spam (openlijk reclame maken voor je blog in een reactie. Mensen klikken wel op je naam, als ze willen kijken).

    ReplyDelete
  6. Ik heb 09 Blue, 13 Brown, 07 Auqa en dezelfde 2 als jou! Allemaal mooie kleurtjes en lekker glitter!

    ReplyDelete