Saturday, January 22, 2011

Cream Colour Base: Tickle Me Pink (MAC)

Vorige week zaterdag heb ik een Cream Colour Base uit de Stylishly Yours collectie van MAC gekocht: Tickle me Pink. Zoals de kleur al zegt is deze roze. Een kleurtje om vrolijk van te worden.
Lastig fotograferen door de weerschijn...

De Cream Colour Base is een multifunctioneel product dat je voor lippen en wangen kunt gebruiken. Door de sterke pigmentatie wordt gebruik op de oogleden sterk afgeraden. Op je wangen kun je het product als een crèmeblush op zichzelf aanbrengen of als basis onder een poederblush. Op de lippen kun je het product dun aanbrengen als basis onder andere lipproducten of als stain (een dun laagje trekt namelijk een beetje in je lippen) of je kunt het product dik aanbrengen als een soort lipstick. Het product is geurloos. De crèmestructuur houdt goed op wangen en lippen, maar kan op de lippen wel licht uitdrogend zijn (al valt dat wel mee). Zelf gebruik ik een spateltje om het product uit de verpakking te halen, omdat ik het zonde vind om er met mijn vingers in te smeren. Wel is het oppassen dat je met een spateltje niet teveel product eruit haalt. Je hebt echt maar een héél klein beetje nodig.

Dit is de kleur bij daglicht (zoals je ziet, heb ik er al aan gezeten):


Hieronder is de Cream Colour Base nog onaangeraakt. Deze foto is echter bij lamplicht genomen, waardoor de kleur wat warmer lijkt dan die in werkelijkheid is:


Je hebt echt maar een puntje van het product nodig voor een explosie aan kleur:



Helemaal uitgeveegd...


De kleur op mijn lippen:
De tint is koelroze. Zelf houd ik wel van deze kleur, maar ik combinatie met hoogblond haar en worteltjesbruine huid wordt het al snel Oh Oh Cherso Barbie. De kleur kan echter ook heel fris en jong staan. Ik ben er zelf wel fan van!

De Cream Colour Base is voor €18 te koop bij MAC-verkooppunten in geselecteerde winkels van de Bijenkorf en Douglas en bij de MAC-winkels zelf. In de Stylishly Yours collectie die vanaf 15 januari verkocht wordt, zitten ook nog een oranje (Virgin Isle), rode (Movie Star Red) en paarse (Madly Magenta) Cream Colour Base. Ik vind het zeker een product dat de moeite waard is. Ik zou ze het liefst allemaal kopen, maar helaas vind ik ze daarvoor wat te prijzig.

Ben jij bekend met de Cream Colour Base van MAC of lijkt het je wat? Of heb jij een ander product uit de Stylishly Yours collectie gekocht? Laat het me weten bij de reacties!

7 comments:

  1. het lijkt me wel een fijn product!

    ReplyDelete
  2. Ziet er goed uit. Goed product.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. @melissa.: Ja, ik wilde dat ik geld had om ze allemaal te kopen...

    @Kalypso: 't Is zeker een fijn product!

    ReplyDelete
  4. Super mooi kleurtje en ik ben al fan van de cream colour bases, ik heb hush. Ik wil er hier ook wel graag eentje van kopen, waarschijnlijk de virgin isle. Deze is ook heel mooi!

    ReplyDelete
  5. @Stasja: Van Hush heb ik ook wel eens gehoord, volgens mij is die wel populair. Ik ga hem eens googlen!

    ReplyDelete
  6. Oh, interessant artikeltje! Ik wist niet goed waarvoor cream colour bases gebruikt werden. Ze zijn echt ongelooflijk gepigmenteerd!

    ReplyDelete
  7. @Eline: Bedankt voor je reactie! Ja, de pigmentatie is echt enorm.

    ReplyDelete