Monday, January 17, 2011

Blue Monday Pink!

Vandaag is het Blue Monday; de meest deprimerende dag van het jaar. Dit is schijnbaar altijd de derde maandag in januari, als mensen hun goede voornemens alweer hebben opgegeven en de zomer en vakantie nog zo ver weg lijken. Ik ben nooit zo'n fan van maandagen en ik ben al helemaal geen ochtendmens, maar wat maakte mij vanochtend blij? Het zien van mijn roze make-upjes voor lippen, wangen en nagels:
- Azalea Blossom blush van MAC
- Fuchsiaroze nagellak van Miss Sporty (kleur #130)
- Cream Colour Base Tickle me Pink van MAC
- Jingle Jangle dazzleglass van MAC
- Pure Blush lipstick (#55) van The Body Shop

Deze make-up heb ik vandaag gebruikt. Mijn nagels had ik even snel gelakt in de ochtend. Op zich geen succes om dat 's morgens te doen in verband met tijdgebrek, maar één laagje van deze lak geeft al vrij veel kleur en hij droogt snel. Nu net ('s avonds) heb ik er een tweede laagje en topcoat overheen gedaan, maar gedurende de dag had ik tenminste al een kleurtje om vrolijk van te worden op mijn nagels!

De Cream Colour Base heb ik op mijn lippen en wangen aangebracht als basis. Blush erover op mijn wangen en lipstick+dazzleglass erover op mijn lippen en I was pink to go!

Heb jij dat ook, dat vrolijke make-up kleuren je blij kunnen maken?

8 comments:

  1. Netjes, ik gebruik meestal ook deze dingen.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. @Nail-Gloss: Dank je!

    @Kalypso: 't Zijn goede producten he!

    ReplyDelete
  3. Leuk artikel! Ik word alleen al vrolijk bij het zien van deze foto! Mooie kleurtjes...koraal doet t hem he! Laat de lente maar komen!

    ReplyDelete
  4. Bij mij is het meestal ook roze waar ik blij van wordt. Als het in ieder geval maar fel en vrolijk is!

    ReplyDelete
  5. Die ombre blush ziet er mooi uit!!

    ReplyDelete
  6. Superlieve kleurtjes! Helaas staat koraal me niet goed. Bij het zien van deze producten denk ik al aan de zomer :)

    ReplyDelete
  7. @Deb: Haha, dank je! Inderdaad, ik kijk ook uit naar de lente/zomer!

    @Milady: Ja he, ik word ook echt blij van felle, vrolijke kleurtjes op zijn tijd!

    @Marijke: Die blush is ook echt één van de producten waar ik nog steeds blij van word.

    @Eline: Laat de zomer maar komen he!

    ReplyDelete