Saturday, December 4, 2010

Update project bodylotion

Ergens begin dit jaar besloot ik om de vijf bodylotions die ik allemaal open had, op te maken voordat ik aan een nieuwe bodylotion zou beginnen. Dit werd mijn project bodylotion. Ik dacht er veel eerder mee klaar te zijn, maar uiteindelijk heb ik net voor de maand december de laatste twee lotions opgemaakt:

De Mandarin Orchid Body Lotion (The Body Shop) was ik echt zat. Hij heeft een fijn citrusluchtje, maar daar houd ik eigenlijk vooral in de zomer van. Verder is het een heel dunne lotion, dus wederom vooral geschikt voor de zomerperiode. Nadeel was ook dat die een beetje plakte. In elk geval was ik blij toen die eindelijk op was, want voor deze koude maanden, vind ik hem gewoon echt niet geschikt.

Daarentegen was de Moringa Body Butter (The Body Shop) nu juist weer wel lekker. Een body butter is heel erg voedend. Deze ruikt naar bloemen; een geur die volgens mij het hele jaar door wel kan.

Met dit koude weer is het wel verstandig om je huid regelmatig in te smeren om hem lekker zacht en gevoed te houden. Desondanks smeer ik me amper vaker dan één keer per week in met een bodylotion, vooral door tijdgebrek op de ochtenden dat ik moet werken. Nu gebruik ik Body Silk van Dove (die in die pot). Dat vind ik een heel fijne bodylotion die ik al vaker gebruikt heb en opnieuw gekocht heb. Hij is voedend, maar trekt toch snel in en hij ruikt lekker. Dit is zeker een favoriet!

Welke bodylotion gebruik jij op dit moment?

(Ps. Later vandaag volgt er nog een artikeltje!)

5 comments:

  1. Ik gebruik momenteel ook die Moringa bodybutter en hij is ook bijna op. Ik heb nog een bodybutter in grapefruit ter reserve staan.

    ReplyDelete
  2. Momenteel gebruik ik Sympathy for the skin van Lush, heerlijk!

    ReplyDelete
  3. Die butters vind ik echt geweldig! Vooral in die koude dagen!

    ReplyDelete
  4. @Tessa: De body butters van The Body Shop zijn echt heerlijk!

    @Ann: Hm, alleen de naam al... Sympathy for the skin klinkt goed!

    @Suusie: Ja, body butters zijn in de wintermaanden heerlijk!

    ReplyDelete
  5. Hey Laura, leuke blog heb je :)

    Wat ontzettend goed dat je het hebt volgehouden om een bodylotion
    geheel op te maken, mij lukt het niet, ik raakt er op uitgekeken namelijk...waar ruikt de dove naar eigenlijk ?

    --Rosie

    ReplyDelete