Wednesday, December 1, 2010

Dierenoorbellen: hot or not?

Nog even een laat artikel op deze ijskoude, eerste decemberdag. Bij H&M Divided kocht ik voor €4,95 deze oorbellen:
Ik vind dit best leuke oorbelletjes, al draag ik meestal oorhangers of oorringen in plaats van stekers/knopjes. Deze vind ik wel cute voor de afwisseling al zullen sommigen het misschien wel kinderachtig vinden.

Kijk mee naar hoe ze er in mijn oor uitzien:






Mijn favorieten zijn de uilen en de vossen. De herten vind ik vanwege hun vorm met die uitsteeksels wat minder geslaagd.

Wat vinden jullie ervan? Zou je dit dragen?

Sterkte met de kou iedereen!!!

13 comments:

  1. HOTHOTHOTHOT!
    Vooral die eerste. Heel leuk.
    Liefs, xxxxx

    ReplyDelete
  2. Ik zou eerder voor NOT gaan... Sorry!

    ReplyDelete
  3. Ik heb ze ook en ik vind ze HOT! Nu hou ik sowieso al van wat apartere knopjes, maar ik vind ze totaal niet kinderachtig hoor :)

    ReplyDelete
  4. Ik heb ze ook, maar ik draag ze eigelijk nooit ;') Het was weer voor de heb dus.

    ReplyDelete
  5. Ik vind ze erg leuk, dus HOT!! Vooral de uiltjes vind ik cute. Zodra ik bij de H&M ben zal ik ze eens van dichtbij bekijken ;-)

    ReplyDelete
  6. oh ik vind ze juist heel erg leuk :D Ga morgen denk ik ook even langs de H&M haha

    ReplyDelete
  7. Ik vind ze allemaal lekker schattig!
    Ik hou wel van stekertjes :) heb zelf spiegeltjes in de vorm van een vogeltje van Pieces !

    xx

    ReplyDelete
  8. Bedankt voor jullie reacties! Leuk om te lezen! Grappig dat de meesten het toch leuke oorbellen vinden. Ik begrijp het net zo goed dat niet iedereen er van gecharmeerd is (dus Melissa, je hoeft daarvoor geen sorry te zeggen hoor). Fijn weekend!

    ReplyDelete
  9. Super leuk! Vooral de uiltjes en de hertjes :)

    ReplyDelete
  10. HOT!
    Like them!
    ze zijn super leuk!
    xoxo

    ReplyDelete
  11. ooooooooh dat konijntje is zo mooi <3

    ReplyDelete