Saturday, December 11, 2010

Complete look of the day

Vandaag laat ik jullie zien welke outfit en make-up ik droeg. Ja, droeg, want inmiddels is het avond en zit ik in comfortabele huiskleding achter de computer.

Allereerst laat ik jullie mijn naturelle ooglook zien:

Ik ging 's middags wat drinken met een vriendin en ik heb gekozen voor een rustige, naturelle make-up. Mijn nieuwe Catrice oogschaduw Go Charlie Brown vind ik perfect voor dit soort looks. Het matbruine kleurtje zet de arcadeboog aan zonder teveel op te vallen. Perfect voor elke gelegenheid!

Full Face
Zonder flits

Met flits

Gebruikte oog- en lipproducten:

- Mascara: Lash Plumper Ultra Black, Sephora.
- Oogpotlood onder oog: Grijze everlast eyeliner, Catrice.
- Lipgloss (over lipstick): Lustreglass Little VII, MAC.
- Lipstick: Absolute Moisture Caramel Beige, Catrice.
- Arcadeboog: Go, Charlie Brown!, matbruine oogschaduw van Catrice.
- Bewegend ooglid: Sandy Beach, Catrice (Oceana limited edition).
- Highlighter onder wenkbrauw: Lichtste kleur uit het Copper Rulez! palet, Essence (Metallics limited edition).
- Oogschaduwbasis: Primer Potion van Urban Decay (overgepot in klein, transparant potje).
- Eyeliner boven oog: Vintage Style, Essence (Denim Wanted limited edition).

Gebruike gezichtsmake-up:
- Foundation: XPerience Weightless foundation in Raw Silk, Max Factor.
- Concealer: 3 in 1 concealer, 2True.
- Blush: Eversun, MAC.
- Highlighter: Bronzer Baked, Etos kerstcollectie.
Afgepoederd met loose powder van Catrice die ik vergeten ben op de foto te zetten. Je kunt hem wel in dit artikel zien...

Mijn outfit:
Deze foto is niet helemaal scherp...



Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vinden. Fijn weekend!

4 comments:

  1. Leuk gedaan. Ziet er heel leuk en neutraal uit. Leuke outfit. Wat een leuke en mooie schoenen. Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. @Kalypso: Dank je wel voor je lieve reactie!

    ReplyDelete
  3. leuke outfit waar heb je die schoenen gekocht?
    Ps: het staat je echt leuk!
    Xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! Ik weet niet waar de laarzen vandaan komen, want ik heb ze van mijn oma gekregen. Zij heeft dezelfde maat als ik en ze koopt soms best leuke laarzen, maar deze zaten haar niet lekker.

      Delete