Wednesday, December 15, 2010

Catrice Glamourama ooglook

Ik heb zoals jullie weten wat leuke oogschaduws van de Glamourama collectie van Catrice gekocht. In dit artikel van een week geleden kun je mijn haul zien. Inmiddels heb ik er ook een look mee gemaakt en dit is het resultaat:

Ik vind het zelf een mooie look. De oogschaduws geven een prima pigment af. Bij deze look heb ik niet eens een basis gebruikt. Wel heb ik ze hier en daar nat aangebracht. In het echt is het best wel heftig. Ik zou deze look dan ook eerder tijdens de avond opdoen dan overdag. Overigens gebruik ik nauwelijks vloeibare eyeliner, ook niet in de vorm van een pen, dus mijn lijntje kon strakker, maar ja...

Gebruikte producten:
- Waterlijn: Zwart oogpotlood van L'Oréal
- Bewegend ooglid: oogschaduw Mirror Mirror, Catrice Glamourama
- Buitenste ooghoek: oogschaduw Drama Baby, Catrice Glamourama
- Arcadeboog: oogschaduw En Vogue, Catrice Glamourama
- Wimpers: mascara Lash Plumper Ultra Black, Sephora
- Lijntje boven oog: Eye Liner Pen, Gosh
- Onder onderste wimpers: Velvet Touch Eyeliner Pretty Petrol, Gosh
- Highlighter: oogschaduw Dandelions, Everyday Minerals

Ik had ook losse nepwimpers gekocht van de Glamourama collectie. Deze heb ik een keer op een avond, vandaar de vermoeide rode ogen, uitgeprobeerd. Ik heb vier plukjes aan de buitenkant aangebracht:

Ik heb geen ervaring met nepwimpers, dus het aanbrengen ging best lastig. Het resultaat vind ik nog redelijk natuurlijk ogen. Ik heb dus alleen langs ongeveer 1/3 van de buitenhoek van mijn wimperrand de plukjes aangebracht. Waarschijnlijk is het opvallender als je de plukjes langs de hele wimperrand aanbrengt.
Er zitten ook wimperstukjes met glitters in het pakket. Deze zijn niet zo praktisch. De glitters laten heel makkelijk los van de nepwimpers en het is lastig omdat je geen mascara meer kunt aanbrengen ná het aanbrengen van de nepwimpers met glitters, want dan is het glittereffect weg. Bij deze gewone wimperstukjes heb ik wel na afloop mascara aangebracht, waardoor ze nauwelijk opvallen tussen mijn echte wimpers.

Ik hoop dat jullie het een leuke look vinden. Ook al wat gekocht van Glamourama?

10 comments:

  1. Ik vind hem echt heel mooi.
    Hij zou je vast ook heel goed staan
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Mooie look zeg! Prachtig :D Ook die nepwimpers geven een mooi effect.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Ik vind je look echt prachtig en je lijntje vind ik mooi strak hoor! Gelukkig heb je al lange wimpers van je zelf...je hebt die kunstwimpers helemaal niet nodig. Doe wat glittereyeliner op je eigen wimpers en klaar!

    ReplyDelete
  5. echt een super mooie look!

    ReplyDelete
  6. Mooie liner kan jij aanbrengen!

    ReplyDelete
  7. @Kalypso: Bedankt!

    @NeonRocks: Dank je! Met de nepwimpers moet ik nog wel een beetje oefenen...

    @Charlotte Bxl: Bedankt!

    @kc-fashion-beauty: Bedankt voor het compliment. Ik heb alleen liever geen spam (eigen website in reactie noemen), maar vooruit maar weer...

    @Deb: Bedankt voor je reactie en voor de tip! Glittereyeliner ga ik maar eens aanschaffen dan.

    @manouk: Thanks!

    @Tessa: Bedankt! Het valt dus toch mee met die eyeliner. Hm, ik gebruik normaal liever gel liner dan vloeibare, maar misschien toch maar eens vaker deze vloeibare gebruiken dan.

    ReplyDelete
  8. sorry, ik heb het bericht verwijderd

    maar nogmaals een hele mooie look

    ReplyDelete
  9. oh wauw die blauwe look is echt prachtig! leuke blog hoor!

    ReplyDelete