Wednesday, December 8, 2010

Catrice Glamourama haul + bruine oogschaduw

Deze week was in het Kruidvat hier de sales-bak eindelijk verruild voor de laatste limited edition van Catrice: Glamourama. Wat keek ik uit naar de oogschaduws uit deze collectie! Dit is dan ook wat ik gekocht heb:

Ik gebruik nooit nepwimpers, maar het lijkt me toch wel eens leuk om mee te experimenteren.

Deze Glamour Lashes bevatten losse plukjes wimper, zowel met als zonder glitter:
Dit pakketje inclusief lijm kost € 3,99.

Ik heb drie van de vier kleuren oogschaduw gekocht:

De blauwe kleur bovenin is Drama, Baby! Linksonder zie je En Vogue en rechtsonder Mirror, Mirror... Ik vind het zulke mooie kleuren!

Dit zijn de swatches ervan op mijn arm. Ik heb als basis NYX Jumbo Pencil Milk aangebracht:
Van links naar rechts: En Vogue, Drama Baby! en Mirror Mirror. Als je de foto vergroot (door erop te klikken) zie je de glittertjes in En Vogue nog beter. Ik vind de kleuren goed gepigmenteerd.

Naast deze mooie producten uit de Glamourama limited edition, heb ik ook nog één oogschaduw uit de vaste lijn meegenomen namelijk Go, Charlie Brown!

Dit is een matte, bruine oogschaduw.
Ook deze kleur heb ik geswatched op NYX Jumbo Pencil Milk als basis (vandaar ook de witte kleur erom heen). Ik zou nooit zomaar een matte, bruine oogschaduw hebben gekocht, want op zich spreekt de kleur me niet aan. Totdat ik dit filmpje zag:

Dit filmje zag ik in dit artikel op LiveLifeGorgeous. Hierin zag ik hoe mooi een matbruine oogschaduw in de arcadeboog gecombineerd kan worden met rode lipstick, maar ik vind de ooglook sowieso erg geslaagd. Vandaag heb ik de bruine oogschaduw dan ook op eenzelfde soort manier aangebracht. Dit gaf een rustige, stijlvolle ooglook. Ik ben dus zeker blij met de matbruine kleur van Catrice!

Alle oogschaduws kosten €2,79 per stuk.

Ik ga zeker nog een keer een look maken met de oogschaduws uit de Glamourama collectie.

Hebben jullie ook al producten uit de Catrice Glamourama collectie?

2 comments:

  1. Bedankt voor het posten van dat filmpje. Dat ga ik echt proberen. Leuke kleurtjes heb je gekocht. Leuke dingen hoor.
    Die catrice oogschaduws vind ik best goed en fijn.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. @Kalypso: Dank je voor je reactie! Ja, de Catrice oogschaduws zijn zeker niet verkeerd!

    ReplyDelete