Monday, December 27, 2010

Bodyfruit producten van Kruidvat

Ongeveer anderhalve week geleden ontving ik een leuk, tropisch pakket van Kruidvat:
Wauw, dat maakte mijn dag weer zonnig na door de sneeuw en in het donker naar huis geploeterd te zijn!

In het bijbehorende persbericht lezen we het volgende:
Vergeet de donkere winterdagen en ga op vakantie in je badkamer met Kruidvat Bodyfruit. De vrolijk uitziende verwenproducten zijn verkrijgbaar in drie fruitige varianten, die de huid heerlijk laten ruiken. Bovendien beschermen de body scrubs, body lotions, body butters en shower gels de huid in de winter tegen het droge en koude weer. Het resultaat is een zijdezachte, stralende en verzorgde huid.

Kies voor de variant Cranberry & Pomegranate om de huid op te fleuren met natuurlijke bosbesextracten en granaatappel. De Coconut & Shea Butter-producten voeden de huid optimaal en laten haar weer superzacht en soepel aanvoelen. Met de Mango & Papaya-variant voel je de zomer op je huid en geniet je van een friszoete exotische geur. Alle producten uit de Kruidvat Bodyfruit-lijn zijn dermatologisch getest.


In het pakket ontving ik de volgende producten:
- Body Scrub Coconut&Shea butter
- Shower Gel Cranberry&Pomegranate
- Body Lotion Mango&Papaya
- Body Butter Mango&Papaya
En nog een leuk glas+hawai-slinger en dat alles mooi uitgestald op een dienblad. Dat is nog eens een cadeautje!

Tot nu toe heb ik helaas alleen tijd gehad om de Shower Gel in de geur Cranberry&Pomegranate te proberen:
(bron afbeelding: persbericht)
Deze douchegel ruikt behoorlijk zoet, dus daar moet je van houden. De geur doet mij denken aan van die Cassis aanmaaklimonade. In de verte ruik je wel een frisse bessengeur er doorheen. Verder is dit een douchegel die doet wat die moet doen zonder speciale extra's aan de huid te geven. Hij maakt je huid gewoon lekker schoon!

Aan de Body Butter en Body Scrub heb ik alleen geroken, maar deze ruiken in elk geval al heerlijk! In de Body Butter Mango&Papaya ruik je heel goed deze tropische geur terug, zonder dat het te zoet is. Hmm! De Body Scrub Coconut&Shea Butter heeft een romige kokosgeur. Zodra de scrub die ik nu gebruik (van St. Ives) op is, ga ik zeker deze scrub gebruiken!

De prijzen:
- Body Scrubs: € 2,89
- Body Lotions: € 2,29
- Body Butters: € 2,49
- Shower Gels: € 1,99
(bron afbeelding: persbericht)

De producten zijn verkrijgbaar in alle Kruidvat-winkels. Ze zijn zeker leuk om nu alvast in zomerse sferen te raken. Daarnaast zijn de producten budget-proof en ook zeer geschikt om cadeau te geven.

Heb jij deze producten al bekeken/gekocht?

Disclaimer: Dat ik deze producten toegezonden heb gekregen om uit te proberen en te reviewen beïnvloed niet mijn mening over de producten.

8 comments:

  1. Ik heb ze ook geprobeerd! (maar niet gekregen helaas ;)) Vond ze wel erg zoet ruiken, maar wel fijn in het gebruik!

    ReplyDelete
  2. Ik hou niet zo van zoete geuren in een lichaamsproduct, ik voel me dan zo'n snoepje..

    ReplyDelete
  3. Leuk pakketje! De producten lijken wel leuk op het eerste zicht. Ik kijk al uit naar je verdere reviews.

    ReplyDelete
  4. @Milady: Ik heb net even op je blog gekeken. Leuk dat je ook enkele producten gereviewed hebt!

    @Marthe Orlent: Haha, ja, dan kan ik begrijpen dat je er niet van houdt...

    @Ann: Ik zou ze zeker even bekijken en ruiken als je in Kruidvat komt!

    ReplyDelete
  5. Ik vind ze zo lekker ruiken.
    Heerlijke producten
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  6. Ja ik heb de bodybutter cranberry & pomegranate, vind het echt lekker ruiken!

    ReplyDelete
  7. @Beautista: Ik vind de cranberry&pomegranate geur het lekkerst ruiken van de lijn, dus de bodybutter daarvan lijkt me ook wel wat!

    ReplyDelete