Wednesday, October 13, 2010

Nieuwe laarsjes + outfit of the day

Vorige week donderdag had ik een uitje van mijn werk. We gingen naar Arnhem waar we een soort puzzeltocht hebben gedaan en waar we vooral veel hebben gegeten en gedronken. Gelukkig kregen we ook nog een uurtje vrije tijd om bijvoorbeeld even te shoppen. En toen heb ik deze laarsjes gekocht:

Ik heb ze gekocht bij een winkeltje met schoenen en kleding dat Yoke Shoes heet. Deze laarsjes kostten maar € 17,95 (niet eens in de sale)! Geen geld! Ze zitten heerlijk en hebben een leuk kleurtje; een soort donker kaki. Daarbij staan ze bij zowel een broek als een rok. Het zijn dan wel geen kwaliteitsschoenen, maar ze zullen het heus wel een seizoen uithouden. Daarbij is de onderzool erg grappig (ja, ik heb ze al gedragen):

Doordat het een soort rubber is, heb je ook nog veel grip. Dat is wel zo fijn. Ik ben er erg blij mee!

Vandaag had ik ze ook aan:

Het jurkje, de spijkerlegging en de leren riem zijn van H&M.

Wat vinden jullie ervan?

8 comments:

  1. Wat een leuke look. Ik vind de bloemenprint heel mooi. Die laarsjes zijn echt cute. Perfect gewoon. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Leuke laarsjes! En voor dat geld is het helemaal top :)

    ReplyDelete
  3. @Kalypso: Ah, dank je wel voor je lieve reactie!

    @Selina: Thanks! Ja, de prijs maakt het nóg leuker!

    ReplyDelete
  4. Leuke look! En je enkellaarsjes zijn prachtig!

    ReplyDelete
  5. jurkje is top!! hoe valt het jurkje ruim of normaal?

    ReplyDelete
  6. @Tamarah: Dank je!

    @Anoniem: Het jurkje valt iets aan de ruime kant, daarom draag ik er een riem over.

    ReplyDelete
  7. leuk die bloemenprint!!! ik heb hetzelfde in rose van de zomercollectie!!!

    ziet er heel leuk uit!!!

    liefs

    ReplyDelete
  8. @kc-fashion-beauty: Dank je wel!

    ReplyDelete