Saturday, October 23, 2010

MNY nagellak nr. 757

De laatste dagen heb ik nr. 757 van MNY op mijn nagels:


Ik heb een base coat op, twee laagjes van de nagellak en een topcoat. Het is een apart groen kleurtje dat ik zelf wel leuk vind. De lak lakt prima vond ik. Hij houdt nu 3 dagen zonder af te bladderen (chippen). Een echt herfstkleurtje!

Deze nagellak is voor €2,49 te koop bij Etos (met uitzondering van de filialen op de stations).

Wat vind je van dit kleurtje en heb je zelf al lakjes van MNY aangeschaft?

Fijn weekend!

3 comments:

  1. speciaal kleurtje... heb nog niets van MNY :)

    ReplyDelete
  2. Hihi, ik heb hem ook. Nog niet geswatchs maar okee. Ik vind het wel een mooie kleur. Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. @Aline: Het is zeker een apart kleurtje! O, je moet zeker eens in Etos kijken. MNY heeft leuke, betaalbare make-up.

    @Kalypso: Leuk dat je hem ook hebt!

    ReplyDelete