Saturday, October 9, 2010

MAC Venomous Villains

Bron afb.

Zoals iedereen inmiddels wel weet, wordt de Venomous Villains collectie van MAC vanaf vandaag verkocht. Natuurlijk ben ik ook gelijk een kijkje gaan nemen en wel bij de counter van MAC in de Douglas te Utrecht. Ik was er om kwart voor tien vanmorgen. Er waren best wat mensen en sommige producten waren al uitverkocht. Ik had mijn oog al laten vallen op de Innocence, Beware! lipstick en in de winkel wist de Resort Life lipgelee mij ook te verleiden. Dit is dus mijn buit (klik op de foto's voor een vergroting):

Ik vind de prints op de doosjes mooier dan de afbeeldingen op de producten zelf. Die op de producten zijn wat kinderlijk, al vind ik Dr. Facilier op de lipgelee wel een echte mean bastard!

De lipstick Innocence, Beware!:

Het is echt de perfecte nude lipstick voor me. De laatste tijd ben ik nogal into the nudes, maar het is zo lastig: de ene lipstick is te bruin, de andere te licht, een volgende is weer meer roze dan nude, maar deze vind ik perfect! Hij is een beetje peachy nude. Hier heb ik hem op:

Met de Resort Life lipgelee erover:


Swatches op mijn arm:
Daglicht

Zonlicht
Links is de lipstick Innocence, Beware! en rechts is de lipgelee Resort Life.

De nagellakjes waren alledrie al uitverkocht en ze worden waarschijnlijk ook niet meer aangevuld. Jammer! Twee van de lakjes zijn echter vrijwel identiek aan nagellakjes uit de Cosmic FX collectie van Orly (zie mijn artikel daarover). Zo is Formidable! van MAC gelijk aan Galaxy Girl van Orly en Mean&Green van MAC is gelijk aan Space Cadet van Orly. Zie dit artikel van All Lacquered Up voor goede vergelijkingsfoto's. Ik had alleen Bad Fairy wel willen kopen, maar helaas... You can't have it all! Maar volgens mij is de Show Must Go On uit de nieuwste collectie van OPI een redelijke dupe voor Bad Fairy. Verschilt iets van kleur, maar wel met hetzelfde effect.

Ik ben superblij met mijn aankopen! Hebben jullie nog wat gekocht of op het oog uit deze collectie? Fijn weekend!

*Alle dikgedrukte, roze woorden zijn links. Voor meer info kun je hier op klikken!

5 comments:

  1. Heel mooi. Ik ben er helemaal weg van. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Mooi zeg! Is die lipgelee qua structuur een beetje vergelijkbaar met een van de andere lipproducten van MAC? En hoe breng je het aan, zit er een applicator in oid?

    Deze kleurtjes staan mij helaas niet (op de een of andere manier kan ik de 'nude look' op mijn lippen echt niet dragen, staat me gewoon niet...) maar vind ze bij jou wel erg mooi. Ik ben ook wel benieuwd naar de rest van de producten nu.

    Fijn weekend :)

    Ps, ik ben ook weer begonnen met bloggen, kom je een keertje buurten?

    ReplyDelete
  3. Mooie spulletjes!! Ik was helaas niet in de gelegenheid om naar MAC te gaan dit weekend en nu zal wel zo'n beetje alles weggeroofd zijn van deze collectie.

    ReplyDelete
  4. @Kalypso: Thanks!!!

    @christine: Dit is mijn eerste lipgelee van MAC. De structuur is vrij dik en plakkend, maar anders dan die van een lipglass of dazzleglass. Verder kun je hem rechtstreeks vanuit de tube aanbrengen. Het is zo'n schuin afgesneden tuitje (dus geen applicator verder). Leuk dat je weer bent begonnen met bloggen. Ik heb al even een kijkje genomen!

    @Suusie: Haha, me like too!

    @Deb: Dank je! Ja, ik denk dat er weinig van deze collectie overblijft...

    ReplyDelete