Tuesday, October 12, 2010

Etos Beauty Avond

Kom ook naar de Etos Beauty avond

Ben je benieuwd naar de laatste trends op het gebied van beauty? Kom dan op woensdag 13 oktober tussen 18.00 en 21.00 uur naar Etos. In 50 winkels geven professionals je slimme tips en vakkundige adviezen over make-up, huid, haar en nagels. Kom ook en laat je inspireren, verwennen en opmaken in de nieuwste herfstkleuren!

10% korting en een goodiebag
Speciaal voor jou als bezoeker van de Etos Beauty avond krijg je op woensdag 13 oktober tussen 18.00 en 21.00 uur 10% korting op het hele assortiment. Daarnaast krijg je ook nog eens bij besteding vanaf € 10.- een goodiebag vol beautyproducten! OP=OP

Bron tekst+afbeelding <- klik op deze link voor de deelnemende winkels!

Ik weet nog niet zeker of ik morgen ga, maar het lijkt me best leuk en 10% korting is natuurlijk helemaal mooi meegenomen. Ga jij?

2 comments:

  1. Helaas ben ik helemaal blut maar anders had ik zeker gegaan

    ReplyDelete
  2. @Priscilla: Ik ben zelf ook niet meer gegaan, omdat ik al genoeg make-up gekocht had de laatste tijd. Maar wel leuk dat Etos dit organiseert!

    ReplyDelete