Monday, September 20, 2010

Update project bodylotion

Nog altijd ben ik bezig met mijn project bodylotion. Hierbij gaat het erom dat ik vijf reeds geopende bodylotions zou opmaken voordat ik nieuwe zou kopen of zou gaan gebruiken. Volgens mijn plan had ik verwacht dat de bodylotions allemaal al op zouden zijn, maar helaas...

Inmiddels is de Nutmeg&Vanilla body lotion van The Body Shop al wel langere tijd op:

Deze rook zo lekker! Ik zou hem zo weer willen kopen deze winter, maar ik moet me inhouden.

De Sunshine Body Lotion van Dove heb ik een week geleden opgemaakt. Ik heb de verpakking zelfs doorgeknipt om hem helemaal op te maken. Er zat echt nog veel in dat er anders nooit uit was gekomen. Hier is de verpakking echt leeg:


Volgens mijn project moet ik nu dus alleen nog deze twee body lotions opmaken:
Mandarin Orchid body lotion van The Body Shop en Moringa body butter van The Body Shop. Gelukkig is die laatste al een heel eind op. Het geurtje is namelijk erg bloemig en zomers, maar body butters gebruik ik vanwege hun dikke substantie juist liever 's winters.

Ik heb ook nog een aantal dichte body lotions op voorraad, dus ik hoef voorlopig nog geen nieuwe te kopen:
Deze had ik al op voorraad voordat ik aan het project begon. Alleen de Aloë Fresh body gel van Vaseline is erbij gekomen, maar die had ik ergens bij gekregen. Ik kijk er vooral naar uit om de Cranberry body butter van The Body Shop te gaan gebruiken. Deze vier body lotions zijn nog ongeopend!

Ik ga er dus wel gewoon mee door, maar aangezien ik toch maar één keer per week bodylotion gebruik, schiet het niet echt op. Nou ja, zo lang ik er maar geen nieuwe bij koop, komt het wel goed! Dit project was ook vooral bedoeld om niet allemaal bodylotions tegelijk te gebruiken. Toen ik eraan begon had ik er namelijk vijf open. Dat is zonde. Nu nog maar twee, dus het project is toch ergens goed voor!

Hebben jullie nog "projectjes" en hoe staat het ermee? Let me know bij de reacties!

4 comments:

  1. Hmm, ziet er lekker uit. The bodyshop heeft echt lekkere producten. Had die eerste nog nooit gezien. Ik ben nu wat elf producten aan het testen. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. ik ben ook bezig met wat bodybutters op te gebruiken. Ik heb nog een volledige pot van TBS staan in het geurtje framboos, wel heel lekker. En ja, dan nog een arsenaal andere potten...
    Bij mij gaat het wel wat sneller, telkens na het douchen eens inwrijven.

    ReplyDelete
  3. @ Kalypso: Die eerste bodylotion was uit de kerstcollectie van vorig jaar. Ik hoop dat The Body Shop weer een nutmeg&vanilla bodylotion uitbrengt deze kerst, want ik vind hem heel fijn en heerlijk ruiken!

    @ Inge en Steffen: Haha, een arsenaal aan andere potten? Klinkt als een behoorlijke voorraad! Ja, gaat wel sneller als je elke dag bodylotion gebruikt. Helaas heb ik meestal niet veel tijd 's morgens en dan heb ik geen zin om te smeren en te wachten tot het ingetrokken is... Dus gebruik ik alleen in het weekend bodylotion.

    ReplyDelete
  4. Ik gebruik bijna iedere dag bodylotion en ik heb er gelukkig nog maar 1! Ben blij dat mijn voorraad is opgebruikt dat lucht toch wel op. ;-)

    ReplyDelete