Saturday, September 25, 2010

Nude lipstick Catrice + lipgloss Essence

Op vrijdagavond, aan het einde van de werkweek, heb ik nog wel eens zin om wat Kruidvat make-upjes te shoppen. Zo ook gisteren. Ik heb een lipstick van Catrice gekocht in de kleur Gentle Beige:

Ja, ook ik vind de kleur er zo ver-schrik-ke-lijk uitzien, maar nadat ik hem geswatched had, vond ik het toch wel een mooi nude kleurtje!

Ok, foto's van mijn mond zijn nooit mijn favoriete ding om te showen, maar omdat ik jullie ook niet wil onthouden hoe het eruit ziet, moet ik er maar aan geloven.

Dit zijn mijn lippen met niks erop (op wat transparante lipbalm na):


Met de lipstick Gentle Beige:
De lipstick is uit de absolute moisture lijn van Catrice. Hij voelt heerlijk creamy en verzorgend aan. Het bruinbeige vind ik best kunnen. Enig nadeel van deze kleur, is dat je tanden er wel wat geler door kunnen uitzien...

Ook zag ik een nieuwe lipgloss van Essence:
Hij komt uit de lipglosslijn XXXL Nudes van Essence die pas sinds kort in de winkel ligt. De kleur die ik heb heet 01 Pure Beauty.

De lipgloss heeft een fijne sponsapplicator:


Het is voor mij een perfecte nude-lipgloss:
Ik vind het wel jammer dat er kleine zilveren glittertjes inzitten, maar gelukkig zie je die haast niet. Nou heb ik van mezelf niet van die gepigmenteerde lippen, dus ik weet niet of die ook zo nude is bij meiden met rodere lippen van zichzelf. De substantie is fijn; niet te plakkerig (vergeleken bij de MAC lipglasses). Hij ruikt licht naar caramel. Deze lipgloss vind ik echt een aanrader!

De lipstick en lipgloss kunnen ook goed gecombineerd worden:

Perfect nude lips, toch?

Swatches op mijn arm van de lipgloss en de lipstick:

Prijzen: De lipstick kost € 2,99 en de lipgloss kost € 1,79. Te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Morgen een artikel waarin ik een celebrity-inspired look laat zien met de Catrice lipstick!

Fijn weekend!

5 comments:

  1. Ik ben weg van die lipgloss. Die wil ik ook. Ik moet maandag echt even naar de kruidvat. Even wat dingen inslaan. Ik ben benieuwd naar de look met de lipstick. Liefs, xxxxx

    ReplyDelete
  2. die lipsticks zijn echt goed, love them! mooie combi :)

    ReplyDelete
  3. @Kalypso: Ja, geweldig lipglossje voor een fijne prijs! Bedankt voor je reactie!

    @mysterious.brunette: Ja, ik wil meer van deze lipsticks! Thanks voor je reactie!

    ReplyDelete
  4. Ik heb ook die lipgloss , precies de zelfde ,
    en wat werkt die goed , ook als ik naar school ga enzo , blijft gewoon zitten :D

    ReplyDelete
  5. @Anoniem: Ja, de lipgloss is zeker al een nieuwe favoriet van me!

    ReplyDelete