Saturday, September 11, 2010

Nagellak: Spiced Bronze (Catrice)

Uit de Caramé collectie van Catrice (die in juli/augustus in de winkel lag) had ik de nagellak Spiced Bronze meegenomen. Dit is de nagellak op mijn nagels:

Beide foto's zijn in de zon genomen en dan is de nagellak op zijn mooist! Ik vind het een mooie kleur, maar hij past niet zo goed bij mijn witte huidskleur:
Ik denk dat die het mooist staat bij een zongebruinde/getinte huid. Ik heb hem ook op mijn teennagels gedragen. Daarvoor vind ik hem leuker.

Op dit moment ligt in de meeste, grotere Kruidvat-filialen al de nieuwe collectie van Catrice, Expect the unexpected. Het zal dus wat lastiger zijn om dit lakje nog te vinden, maar misschien kom je hem nog tegen in een bak met aanbiedingen (daarin worden vaak restanten van eerdere collecties gegooid).

Stay tuned: Vanmiddag nog een artikel over nagellakremover!

4 comments:

  1. Die heb ik ook. Ik ben er helemaal weg van. liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. @ Kalypso: 't Is wel een speciaal kleurtje he? Bedankt voor je reactie!

    ReplyDelete