Friday, September 17, 2010

Lipsticks: Tickled Pink & Crispy Crimson (Catrice)

Eindelijk ligt de nieuwste collectie van Catrice Expect the Unexpected ook hier in het Kruidvat. Ik heb twee lipsticks uit deze collectie gekocht:
Links is Crispy Crimson en rechts is Tickled Pink. Ze hebben grappige hulsen met een grafische print in de kleur van de lipstick.

De lipsticks brengen heel licht aan. Ze voelen op de lippen aan als een lipbalm. Ik heb ze nog geen hele dag gedragen, maar mijn eerste indruk is dat ze erg fijn zijn om te dragen. Ze hebben wel een lichte snoepjesgeur, maar het stoort me verder niet (en dat terwijl ik wel snel last heb van geurende lipsticks). Dit zijn swatches op mijn arm:
Links is Tickled Pink en rechts is Cripsy Crimson. Als je bekend bent met MAC lipsticks; ze hebben een soort lustre finish, maar dan bijna nog lichter.

Tickled Pink

Deze lipstick lijkt erg heftig; knalroze met blauwe glinster erin. Als ik hem niet geswatched had in de winkel, had ik hem waarschijnlijk nooit gekocht. Zoals je al op de swatch op mijn arm kon zien, valt die veel lichter en lieflijker uit. Het is een fijn candyroze kleurtje:
Eenmaal aangebracht is het felle er wel af en blijft er een zeer draagbaar kleurtje zonder glitter over.
Let niet op mijn vermoeide hoofd (hele week gewerkt en vandaag ook nog in een stand op de 50+ beurs gestaan), maar hier heb ik de lipstick op:


Crispy Crimson

Deze lipstick lijkt gevaarlijk donkerrood als je hem zo ziet, maar ook deze lipstick is heel draagbaar:

Mooi framboosrood kleurtje:


Ik ben erg blij met deze twee lipsticks! Kun je er ooit genoeg hebben? Er zit trouwens ook nog een paarse lipstick in deze collectie. De lipsticks van Catrice zijn prettig en betaalbaar. Deze zijn dus van een limited edition en daarom alleen in september en oktober te koop bij grotere Kruidvat- en Trekpleisterfilialen. De prijs: € 3,49 per stuk.

Wat vind jij van deze lipsticks?

2 comments:

  1. Heel mooi. Ik had deze ook al gezien... maar ik twijfelde over de aankoop. Hahahaha:P. Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. @ Kalypso: Dank je! En, ga je er nog eentje kopen?

    ReplyDelete