Saturday, September 4, 2010

Het einde van TFSI... maar daar is UDPP!

Mijn Too Faced Shadow Insurance (TFSI) is niet meer... Deze oogschaduwbasis heb ik met veel plezier gebruikt. Het viel me ineens op dat die minder fris rook. Als een make-up product minder fris ruikt, duidt dit er meestal op dat het aan het bederven is. Ik snapte alleen niet hoe dit kon, totdat ik ontdekte dat de verpakking aan de bovenkant open was gegaan:

Ik denk dat mijn TFSI de vliegreis vanuit Amerika niet heeft overleefd. Ook je toiletartikelen staan dan bloot aan grote drukverschillen. Zoals je vaak ziet dat een flesje water helemaal in elkaar gezogen wordt, kan dit natuurlijk ook best met een tubetje gebeuren, waardoor de druk van binnen te groot wordt. Ik ontdekte namelijk nĂ¡ Amerika de vieze geur en vervolgens dus ook de opening bovenin de tube.

Ik heb het nog even met tape geprobeerd op te lossen , maar omdat ik het product vanwege de vreemde, onaangename geur toch al niet meer vrtrouwde, heb ik het inmiddels maar weggegooid.

Nu gebruik ik de mini-versie Eyeshadow Primer Potion van Urban Decay uit de Substainable Shadow Box (zie dit artikel). Deze UDPP (zoals de Urban Decay Primer Potion in beautyblogland ook wel genoemd wordt) bevalt me op zich ook goed. Wel lijkt het alsof mijn oogschaduw zich aan het einde van de dag meer ophoopt dat bij de TFSI het geval was. Maar misschien moet ik iets meer/minder van het product gebruiken om dit te voorkomen.

Verder heeft de UDPP een sponsapplicator:
Dit vind ik wel fijn werken. Het nadeel is alleen dat je nooit al het product ermee uit de verpakking krijgt.

Gebruik je oogschaduwbasis? Zo ja, welke? Fijn weekend!

Ps. Mijn excuses voor de rustige week qua artikelen. Dit zal ik zeker weer inhalen!

2 comments:

  1. Ik gebruik nog altijd de tfsi en ik ben er tevreden over. Ik wil wel nog altijd graag een mac paintpot proberen!

    ReplyDelete
  2. @ Snooze: Naar een MAC paintpot ben ik ook wel benieuwd!

    ReplyDelete