Tuesday, August 3, 2010

NOTD: QT (China Glaze)

Vandaag een heel mooi holografisch lakje, dat ik al lang heb, maar volgens mij nog niet heb laten zien. QT van China Glaze:

Zoals je ziet, is in zonlicht duidelijk het holografische effect te zien. Ik vind het wel mooi. Ik draag twee laagjes, zonder topcoat. Hij droogt lekker snel. De houdbaarheid is redelijk (waarschijnlijk optimaal met een goede topcoat).

Van dichtbij krijg ik hem niet helemaal scherp:

Deze lak komt uit een wat oudere collectie van China Glaze, genaamd OMG! Op internet kom je soms nog wel lakjes uit deze collectie tegen.

Heb jij ook holografische nagellak?

11 comments:

  1. heel erg mooi lakje, het enige holo lakje dat ik heb is dat van gosh... telkens een heel karwei om het mooi te lakken :)

    ReplyDelete
  2. @ Suusie: Thanks girl! Het is trouwens meer shimmer dan glitter, dus ook geen gedoe met verwijderen ;-).

    @ mysterious.brunette: Dank je wel! Is die van Gosh lastig te lakken? Deze van China Glaze lakt juist heel makkelijk. Goede lak als ik haast heb. Dat dat toch wel kan verschillen he, van lak tot lak.

    ReplyDelete
  3. Ik heb de volledige OMG-collectie en ik vind ze geweldig! Ze lakken fijn, dekken prima en drogen snel. Prima lakjes voor als je wat gehaast bent, maar ook heel geschikt voor Konad. Ook mooi trouwens met een matte topcoat.

    ReplyDelete
  4. Geweldige kleur! Ik heb 1 holografisch lakje (DS Exclusive) van OPI, die is iets paarser dan deze. Ook erg mooi en blijf je naar kijken.

    ReplyDelete
  5. Heel mooi kleurtje!!! De glinstertjes zijn zo leuk!!

    ReplyDelete
  6. @ Veroniek: Wat gaaf dat je de hele collectie hebt! O, matte topcoat ga ik ook eens proberen. Bedankt voor de tip!

    @ ilsejewels: Dank je!

    @ Deb: Heeft OPI ook holo lakjes? Dat wist ik niet eens. Een holografisch effect maakt een lakje wel specialer.

    @ Petra: Bedankt!

    @ Astrid: Thanks!

    ReplyDelete