Tuesday, August 24, 2010

Music of the moment

N.E.R.D. - Hot-n-Fun ft. Nelly Furtado

Easy listening vind ik het wel. Daarbij geeft het zo'n roadtripgevoel dat me aan mijn vakantie in Amerika doet denken.

Mark Ronson - Bang bang bang

Leuke combinatie van verschillende zang en talen. Het blijft in mijn hoofd hangen.

Professor Green feat. Lily Allen - Just Be Good To Green

Etterbak uit Hackney (London) maakt een liedje à la Eminem. Toch heeft het wel wat. En daarbij vind ik de make-up van Lily Allen echt gaaf in deze clip. Ze zouden trouwens een goed koppel vormen!

En een oudje...
Joe Cocker - Summer in the City

Draaide mijn broer steeds in zijn auto. Als je dan lekker met open dak in de zon rijdt, voel je het helemaal! Brengt het vakantiegevoel terug.

Tja, soms heb ik gewoon even zin om wat muziek op mijn beautyblog te plaatsen. Ik hoop dat jullie dat ter afwisseling leuk vinden.

5 comments:

  1. Toevallig zeg, dat zijn ook al mijn favoriete nummers van het moment! :D

    ReplyDelete
  2. Die eerste vind ik wel leuk. De rest is niet echt mijn smaak:p

    Liefs, xxxxx

    ReplyDelete
  3. @ Kalypso: Ja, muzieksmaak is altijd erg persoonlijk. Bedankt voor je reactie!

    ReplyDelete
  4. @MissElineGaga: Sorry, moest je reactie helaas verwijderen i.v.m. spam...

    ReplyDelete