Friday, August 13, 2010

Kruidvat: Nagelfestival 1+1 gratis

Natuurlijk zijn jullie al op de hoogte van de actie die Kruidvat (in NL) deze week houdt: Nagellak 1+1 gratis!


Ondanks dat ik mijn nagellakstash al groot genoeg vind, kon ik het niet laten om gisteren ook even op deze actie af te gaan. Dit zijn mijn nieuwste aanwinsten:
- Rimmel 60 seconds in de kleur 610 Pompous
- Catrice in de kleur 300 Be My Millionaire

Ik heb mijn nagels gelijk gelakt met Be My Millionaire van Catrice. Dit is een metallic lakje en die drogen altijd lekker snel. Ik heb twee laagjes op zonder topoat. Helaas had ik gisteren net mijn nagels ultrakort geknipt en oude, rode nagellak eraf gehaald, dus mijn nagels zien er niet op hun best uit.


Het mooie aan deze lak vind ik dat die zilver is met een warme ondertoon. Dit zie je vooral goed op de onderste foto. Het is natuurlijk ook afhankelijk van de lichtinval De kleur is bijna een soort platinum! Dat maakt het net anders dan het gemiddelde, zilveren lakje. I like it!

Het dieppaarse nagellakje met kleine glitters van Rimmel vind ik ook erg gaaf. Hier zal ik zeker nog een Nails of the Day mee plaatsen wanneer ik deze op mijn nagels heb.

De actie bij Kruidvat loopt nog tot en met zondag, dus als je nog niet geweest bent, sla dan snel je slag!

5 comments:

  1. Nou ja zeg... ik was gisteren bij het Kruidvat en daar stond helemaal niets over deze actie aangekondigd! En ik heb nog wel bij de nagellak staan kijken!

    Ik heb nog een hoop nagellak nodig voor een kinderfeestje binnenkort, dus ik ga vandaag of morgen nog wel eventjes kijken.

    Anyway... leuke kleurtjes heb je gekocht! Is die van Rimmel blauw of paars?

    Fijn weekend :)!

    ReplyDelete
  2. Leuke lakjes! Ik zag mijn kleine Kruidvat in de buurt ook niets, maar in de stad hing het allemaal helemaal vol Ö

    ReplyDelete
  3. Mooie kleurtjes! Vind 'em goed dekken en je nagels zien er prima uit hoor! Fijne zondag.

    ReplyDelete
  4. Leuke kleurtjes! Ik heb het normaal niet echt op die metallic lakjes, maar deze is mooi :D

    ReplyDelete
  5. @ Christine: En, uiteindelijk nog wat lakjes gekocht? Die van Rimmel is paars. Ik ga hem binnenkort eens uitproberen en dan plaats ik zeker een NOTD ermee.

    @ Masja: Dank je! Haha, wat kan dat verschillen per Kruidvat zeg, wel vreemd...

    @ Deb: Dank je! Ik heb nu ook Lemony Flutter van Lush aangeschaft, zodat ik mijn nagelriemen ook eens wat beter kan verzorgen (soms zo droog).

    @ NeonRocks: Dank je! Ja, metallic vind ik zelf ook vaak tegenvallen, maar dit kleurtje doet het goed.

    ReplyDelete