Wednesday, July 28, 2010

Tip: Bourjois douchegels

Kennen jullie de douchegels van Bourjois al? Ik vind dit heerlijke douchegels en inmiddels heb ik er verschillende geprobeerd:

Van links naar rechts
- Fruitige Parels: Douchegel mango, advocado, kokos. Verrijkt met vitaminen. De geur is een aparte mix van fruit- en kokosgeur. de douchegel zelf is net een dunne fruitmoes, die de huid verzorgd achterlaat.
- Scrub Detox: Een scrubbende douchegel voor een stralende huid met micro druivenpitten en citroenpulp. Deze ruikt zo lekker citrusachtig! Echt de perfecte geur om 's morgens door wakker te worden geschud. Het scrubbende effect is minimaal (maar hij is dan ook om dagelijks te gebruiken), maar ik vind dit verder een heel fijne douchegel.
- Teder Geluk: Douche verzorging. Geschikt voor het scheren onder de douche. Deze is ook geschikt om mee te scheren en ik vind deze prettiger dan de Nivea Double Effect Shower&Shave, maar dat komt dan vooral door de geur. Deze ruikt naar Vanille en daar houd ik van! Hij geeft niet het schuimende effect waar ik nog altijd op hoop bij een douchegel die ook geschikt is om mee te scheren, maar hij doet verder zijn werk en hij laat mijn huid heel verzorgd achter.
- Kleed me uit!: Douchegel met zinnenprikkelend gemberextract. Deze ruikt echt hemels! Als je tenminste van de geur van Ylang-Ylang houdt. Ik vind dit zo heerlijk ruiken. Ik kan wel non-stop met mijn neus boven de fles hangen. Als iemand een parfum weet dat naar Ylang-Ylang ruikt, hoor ik het graag!

Er zijn nog meer fijne geuren! De douchegels kosten normaal € 2,99 per stuk, met uitzondering van de Scrub Detox douchegel; Deze kost € 3,19.
Maar... Deze en volgende week, tot en met 8 augustus, zijn deze lekkere douchegels in de aanbieding voor € 2 per stuk bij Etos (evenals Bourjois deodorant). Zelf heb ik er dus al een paar extra ingeslagen!

Heb jij al douchegels van Bourjois geprobeerd en zo ja; welke is jouw favoriet? Laat het me weten bij de reacties!

7 comments:

  1. Ooooh ja! Die zijn heerlijk. Ik vind de scrubversies ook zo fijn.

    ReplyDelete
  2. Nog niet geprobeerd maar ze klinken fijn.

    ReplyDelete
  3. die kleed me uit ruikt lekker! ik vind ze ook fijn!

    ReplyDelete
  4. @ Prinses Prikbordje: Van deze Scrub Detox vind ik vooral het citrusgeurtje lekker in de ochtend, omdat die zo lekker opwekkend is. Zijn er nog meer scrub versies? Die moet ik dan ook eens bekijken!

    @ Ann: Zeker de moeite om eens aan te ruiken in de winkel en er misschien dan ook eentje te kopen... ;-)

    @ Marijke: Die vind ik ook het lekkerst ruiken!

    ReplyDelete
  5. Oh! Da's een goeie dat deze douche gels volgende week in de actie zijn! Bedankt vd tip. Fruitige parels en kleed me uit (alleen voor de naam al ;-) ) wil ik wel eens uitproberen. Ik heb teder geluk eerder gehad ook omdat ik zo gek ben op vanille geur. De deo's van Bourjois vind ik persoonlijk minder omdat ze gele vlekken achterlaten op mijn (witte) kleding. Met Dove heb ik dat bv niet.

    ReplyDelete
  6. Fruitige parels is echt mijn favoriet.

    ReplyDelete
  7. Deze heb ik nooit geprobeerd wel andere versies van Bourjois. Lijkt me een lekkere geur. Citrus om de dag mee te beginnen en voor in de zomer als het warm weer is. Soms kon ik s ochtends moeilijk op gang komen. Dan lijkt me die citrus opwekkend en verfrissend om de dag mee te beginnen. Dan ben je tenminste direct klaarwakker.

    ReplyDelete