Sunday, July 25, 2010

Oogmake-up: Tropical Carnival

Af en toe laat ik mijn creativiteit eens de vrije loop. Zo maakte ik laatst deze look:


Ik vind de kleuren heel knallend en zomers! Bij mijn oogkleur vind ik ze mooi staan. Toch zou ik dit niet snel overdag dragen, omdat mijn lichte gezichtshuid er niet zo goed mee combineert. Misschien dat ik het wel voor een feestje zou doen, maar dan wel met veel bronzer erbij, om er toch gezond en stralend uit te zien.

Gebruikte producten:

- Too Faced Shadow Insurance
- Oogschaduwpalet Yves Rocher met de kleuren Corail Nude en Rose à l'eau
- Straw Harvest eye shadow MAC
- Hot Hot Hot eye shadow MAC
- Naked pigment MAC
- Lilac Forever eye pencil Essence
- The Falsies mascara Maybelline

Wat vind je ervan en zou jij dit dragen? Laat het me weten bij de reacties!

9 comments:

  1. Heel erg gaaf! Zou het zelf niet durven dragen, maar voor een feestje is het inderdaad erg leuk :D

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie zomerse party look! De kleuren staan ook erg goed samen. Deze look vind ik erg geschikt voor een Latin party.

    ReplyDelete
  3. Hee!!,
    leuk ontworpen zeg! Doe je dan de paars/lila oogschaduw op de waterrand van je oog?? Ik wil namelijk ook zoiets creëeren. Heb jij misschien ook al een oog schaduw ontdekt als de kleur nagels op mijn website?? Kijk even, want ik ben écht opzoek naar die kleur voor op je ogen. www.richelle-cosmetics.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ^^ dat is wel heel sneaky spam!


    Mooie look dit, heel gewaagd. Wat heb je er bij gedragen qua lipstick en blush?

    ReplyDelete
  5. @ NeonRocks: Dank je wel! Ik zou het ook niet zomaar overdag dragen, maar voor een feestje kan deze look inderdaad wel.

    @ Deb: Bedankt! Ja, voor een Latin-party is de look inderdaad wel geschikt.

    @ Richelle: Inderdaad zoals Christine al zegt, sneaky spam (je eigen website noemen). Voor deze ene keer dan maar...;-) Op mijn waterlijn heb ik het paarse oogpotlood aangebracht. Voor allerlei kleuren oogschaduw kun je altijd kijken bij Sephora (eigen merk), Gosh en als budget optie Essence.

    @ Christine: Dank je! Lipstick: Fresh Salmon van MAC en blush: Eversun van MAC (voor wat warmte en bronzing) en als higlighter Improvise blush van MAC.

    ReplyDelete
  6. Wow echt een party look! :D Echt felle kleurtjes, en echt zomers, heel leuk!!

    ReplyDelete
  7. De Mascara zeker hoeveel kost hij ?

    ReplyDelete
  8. @ kim: Ik dacht dat de mascara rond de € 13 kost.

    ReplyDelete