Wednesday, June 9, 2010

Time to sell!

Het nadeel van een make-upverslaving? Teveel producten! Ik heb enkele producten geselecteerd die ik wel leuk vind, maar gewoonweg niet draag door mijn overvloed aan producten. Een luxeprobleem inderdaad. Ik heb daarom bedacht dat ik beter enkele producten kan verkopen voor een leuk prijsje. Weggooien is immers zonde...
Het zijn allemaal poederproducten in goede staat die ik vrijwel niet gebruikt heb. Sommige, zoals de Miss Sporty blush, zijn zelfs alleen eenmalig geswatched.

Let op, de prijzen boven het product zijn exclusief verzendkosten! De verzendkosten noem ik onder het product en die komen er dus nog bij. Ik bereken de verzendkosten (omlaag afgerond) aan de hand van de prijs voor een bubbeltjesenvelop á € 0,50 plus het aantal postzegels: € 0,44 per stuk voor Nederland en € 0,77 per stuk voor België. Helaas zijn de verzendkosten in verhouding met de productprijs soms vrij hoog, maar daar kan ik weinig aan veranderen. Als je meerdere producten wilt bestellen, is een korting op de totaalprijs wel mogelijk in overleg!

Dit heb ik in de aanbieding:

€ 3,50 Mega Glo Illuminating Powder van Wet n Wild in Catwalk Pink. Helaas is dit merk niet meer in Nederland verkrijgbaar. Dit is een zeer populair palet dat zowel als bronzer, blush en highlighter gebruikt kan worden!

Verzendkosten (envelop + 3 postzegels):
Nederland: € 1,80.
België: € 2,80.

VERKOCHT € 3,50 Roseflower Blush van The Body Shop:

Verzendkosten (envelop + 3 postzegels):
Nederland: € 1,80.
België: € 2,80.

€ 3,00 Sephora palet colorful 9 "Luxe Noir limited edition" (er zijn wat glittertjes over het palet gedwarreld...):

Verzendkosten (envelop + 3 postzegels):
Nederland: € 1,80.
België: € 2,80.

€ 1,75 Eyeshadow Palet "Catwalk Colours" uit de limited Haute Couleur collectie van Catrice:

Verzendkosten (envelop + 3 postzegels):
Nederland: € 1,80.
België: € 2,80.

€ 5,00. Yria mascara (zwart) van Yves Rocher. Gesealed en dus ongebruikt! Zie hier voor meer informatie (verkoopprijs Yves Rocher € 16,00!):
Verzendkosten (envelop + 2 postzegels):
Nederland: € 1,35
België: € 2,00

€ 2,00 Blush in de kleur Psychedelic uit de limited Summer of Love collectie van Essence:

Verzendkosten (envelop + 2 postzegels):
Nederland: € 1,35
België: € 2,00

€ 1,50 Blush in de kleur Snow Queen uit de limited Arctic Lights collectie van Essence. Deze blush heeft een frost finish (ook zeer geschikt als highlighter!):

Verzendkosten (envelop + 2 postzegels):
Nederland: € 1,35
België: € 2,00

€ 0,75. Mega-lage prijs doordat ik de plakbandresten niet van het deksel heb gekregen en het etiket aan de onderkant ook niet meer leesbaar is door afgetrokken plakband... Dit is een blush van Miss Sporty (kleur onbekend):


Verzendkosten (envelop + 2 postzegels):
Nederland: € 1,35
België: € 2,00

Reacties graag via de e-mail: beautybloglaura@email.com.

Ik hoop dat jullie er wat leuks tussen vinden zitten!

6 comments:

  1. Wauw, dit zijn prachtige spullen. Ik wil ze allemaal wel. Moet. me. aan. no. buy. houden. x_x OMG VERLEIDING!

    ReplyDelete
  2. @ Prinses Prikbordje: Haha, ja no buy is een goed plan; niet alleen voor de portemonnee maar ook zodat je niet eindigt zoals ik (teveel spullen om te gebruiken is toch ergens wel zonde..!).

    ReplyDelete
  3. Wauw, echt super leuke make-up gekocht!
    x

    ReplyDelete
  4. @ Tine: Huh? Gekocht? Ik bied het juist te koop aan ;-)!

    ReplyDelete
  5. ik wil wel wat hebben zie er leuke dingen tussen hoe moet je betallen als je wat wilt hebben

    ReplyDelete
  6. @wendy: Deze blogsale is al van meer dan een jaar geleden en intussen heb ik die spulletjes niet meer...

    ReplyDelete