Saturday, June 12, 2010

NOTD: Rose à l'eau (Yves Rocher)

Deze nagellak komt uit het make-up setje dat ik bestelde bij Yves Rocher. Het is weer eens zo'n heerlijk zomers kleurtje:




Meerdere afbeeldingen, omdat een kleur er afhankelijk van de lichtinval altijd verschillend uitziet. En meerdere foto's vind ik zelf altijd leuk!

Ik heb drie laagjes op met Seche Vite topcoat. Bij twee laagjes is de lak ook al dekkend, maar bij drie laagjes is die helemaal perfect. Het is een vrij dunne lak. Het voordeel is dat die dan snel droogt. Nadeel is dat je dus meerdere laagjes moet aanbrengen. Het kwastje is erg klein, maar het is dan ook een mini-flesje. Ik ben tevreden over de nagellak!

Fijn weekend!

6 comments:

  1. Ik heb je trouwens getagd, zie mijn blog ;)

    ReplyDelete
  2. Hij doet me denken aan snoepjes :P Leuke kleur!

    ReplyDelete
  3. Mooie kleur! Inderdaad een beetje candy pink. Hoe bevalt jou de seche vite topcoat?

    ReplyDelete
  4. @ Masja: Bedankt voor de tag!

    @ Rani: Dank je!

    @ Kim: Ja, hij ziet er snoepjesachtig uit. Bedankt voor je comment!

    @ Deb: Dank je! Seche Vite bevalt me goed, doordat die zo snel droogt en je nagels keihard maakt. Minder is dat die snel verdikt en nu die bij mij voor de helft leeg is, het kwastje niet meer bij de lak komt. Daarvoor moet ik hem telkens schuin houden. Wat vind jij ervan dan?

    ReplyDelete
  5. Mooi! Echt een vrolijk kleurtje

    ReplyDelete