Friday, June 25, 2010

Nagellak bestelling!

Zaterdag had ik bij Head2Toe Beauty een bestelling geplaatst en vandaag heb ik het pakketje ontvangen! Dit is vrij snel voor een pakketje vanuit Amerika. De volgende lakjes heb ik besteld:

Van links naar rechts:
- Strong Adhesion Base Coat van het merk China Glaze, $ 3,19.
- Restore Thinner van het merk Seche Vite, $ 3,95.
- Haute as Hello van het merk Essie, $ 8,00.
- Bailamos van het merk Orly met een gratis mini top2bottom lakje, $ 3,75.

Bailamos lijkt me zo mooi! Ik kan niet wachten om deze turqoise lak met shimmer te proberen...!
Verder ben ik ook erg benieuwd naar de Seche Vite thinner. Als het goed is, blaast dit spul oudere, dikker geworden lakjes nieuw leven in. Als eerste wil ik het proberen voor mijn top coat van Seche Vite, want die is inmiddels al aardig stroperig geworden.

Swatches van Haute as Hello en Bailamos volgen nog, evenals reviews van de China Glaze base coat en de Seche Vite restore thinner.

De verzendkosten waren $12,26 met USPS First-Class Mail International (goedkoopste verzendoptie voor Europa). Ik heb al vaker besteld bij Head2Toe Beauty. Deze Amerikaanse webshop biedt goedkoop lakjes aan van bekende merken zoals China Glaze, Essie, Orly, Misa en Color Club en ze hebben een goede service.

En dan nog even dit...!
Houdt er rekening mee, dat als je van buiten de EU bestelt er mogelijk BTW wordt berekend door de Nederlandse douane. De BTW bedraagt dan meestal 19% van het aankoopbedrag. Dit geldt voor pakketten met een waarde vanaf € 22 (zonder de verzendkosten), als je pakket gecontroleerd wordt. De controle lijkt steekproefgewijs te gaan. Als je BTW moet betalen, dan betaal je ook inklaringskosten voor de administratieve afhandeling. Zie voor meer informatie hier op de site van TNT Post (kijk vooral even onder het kopje 'Wat zijn de kosten?' voor een duidelijke tabel). De waarde van mijn pakketje lag in elk geval onder de € 22, dus ik hoefde sowieso geen extra kosten te betalen.

3 comments:

  1. leuk! Heb trouwens net je passion- tag gelezen, echt leuk om te zien! Vind zelf de natuur ook heel leuk, vooral om er foto's van te maken :)

    ReplyDelete
  2. Leuk en de prijzen vallen reuze mee! Ik ben benieuwd naar de reviews!

    ReplyDelete
  3. @ Masja: Ja, was een leuke tag! Natuurfoto's kunnen ook heel mooi zijn. Vind het zelf alleen wel lastig om goede natuurfoto's te maken.

    @ Kim: De prijzen vallen zeker mee als je ze vergelijkt met de prijzen van Nederlandse webshops die deze lakjes aanbieden. Het enige is dat de verzendkosten dan wel weer wat hoger zijn en je moet wat langer erop wachten, maar ach.

    ReplyDelete