Saturday, May 22, 2010

Muziek: De zomer in je bol!

Tijdens deze dagen met zonnig zomerweer, luister ik graag naar liedjes die dit zomergevoel versterken. Veel zomerse liedjes die ik leuk vind hebben wel een latin-tintje! Mijn keuze:

Shakira - La Tortura

Blijft een eeuwige favoriet van me!

Zion - Zun da da


Angel y Khris - Ven Bailalo

Klassieker in latin clubs!

Proyecto Uno - El Tiburon

Lekker oud, maar een absolute favoriet! Gelukkig hoor je hem nog wel eens voorbij komen, want dan wil ik gelijk dansen. Heerlijk merenguenummer!

113&Magic System - Un Gaou Oran


Major Lazer - Pon de Floor

Ik vind de beat en drums geweldig in dit nummer (de clip zou ik maar overslaan)

Bob Sinclar & Sahara ft. Shaggy - I Wanna


Soumia - Rendez Moi

Een rustig zouknummer als afsluiter. Ik hoop dat m'n vriend nog eens een cursus Zouk wil doen. We hebben wel salsa gedanst, maar ik vind het ritme van Zouk mooier en sensueler (en dat is de dans zeker ook, kijk maar eens op Youtube onder 'Zouk').

Fijn weekend!

Ps. Hoop dat jullie het niet erg vinden dat dit artikel niet over beauty gaat, maar iets anders op z'n tijd is ook wel leuk, toch?

2 comments:

  1. Wat een leuke muziekstijl heb jij =D. Toevallig heb ik het ook over dat liedje van Shaggy op mn blogspot :p. I just love those kinda songs ^^

    ReplyDelete
  2. @ Sharona: Bedankt voor je reactie! Leuke blog heb je ook (heb al even gekeken)!

    ReplyDelete