Monday, May 24, 2010

MAC To the Beach

Zaterdagochtend stond ik al vroeg in de Douglas voor de nieuwste collectie van MAC: To the Beach. Gelukkig was ik vroeg, want de high-light powders met de naam Marine Life waren al bijna uitverkocht! Mijn aankopen (eigen foto's):




High-light Powder Marine Life:

Ik vind hem zo mooi! Roze en koraal met een gouden zeepaardjespatroon erin... De gouden overspray verdwijnt wel na een paar keer gebruik, maar dan nog blijft er een hele mooie blushkleur over. Ik vind het nog zonde om te swatchen. Voor goede swatches verwijs ik jullie naar de Amerikaanse site Temptalia en wel naar dit artikel.

Powder Blush Hipness:


Prachtig roze kleurtje! Ook van deze blush heb ik nog geen swatches. Wederom heeft Temptalia erg mooie swatches.

Wat vinden jullie trouwens van de verpakkingen? Dat groen is wel een beetje apart, maar ik vind het toch wel leuk. De kleuren van de blush en de high-light powder steken er goed tegen af.

Ik ben er superblij mee! Hebben jullie nog wat gekocht van deze collectie?

17 comments:

  1. Ik vind dat groen verschrikkelijk. xD Verder is het powder wél heel mooi.

    ReplyDelete
  2. waaaauw ! dat zeepaardje <3!

    ReplyDelete
  3. Die highlight ziet er echt super mooi uit! Ik ben zaterdag nog langs de M.A.C counter gekomen maar eigenlijk niet op deze highlight gelet, hmm misschien volgende keer beter. Ik vind de verpakkingen met die zeester bovenop btw echt verschrikkelijk mede door het groen ookal zal het product dat in de verpakking zit helemaal top zijn. Vind ik toch een beetje jammer van M.A.C, maargoed.

    ReplyDelete
  4. Oh, die zijn supermooi!! Helaas heb ik geen MAC dicht in de buurt :-(

    ReplyDelete
  5. Ik vind de kleur groen heel lelijk. Ze hadden beter voor blauw kunnen gaan ofzo ^^ Maar verder ziet die highlighter er supercute uit met dat zeepaardje!

    ReplyDelete
  6. ik vind die blush heel erg mooi! die wil ik ook nog gaan halen! :-)

    ReplyDelete
  7. Ik heb je een award gegeven, zie mijn blog!

    ReplyDelete
  8. Oh, hoe schattig en leuk!! En wat een geluk dat je er nog eentje te pakken hebt gekregen...

    Petra x

    ReplyDelete
  9. Waauw die highlighter!
    De verpakking vind ik niet zo geslaagd, het lijkt nogal goedkoop.

    ReplyDelete
  10. die highlighter is echt super mooi! zou het ook zonde vinden om hem te gebruiken haha
    ja dat groene vind ik een beetje ja.. nie tzo mooi eigenlijk, maar wel apart haha

    ReplyDelete
  11. @ Prinses Prikbordje: Haha, je bent niet de enige die het groen maar niks vindt!

    @ Sharona: Ja, het zeepaardje he! Ik durf hem nauwelijks te gebruiken (nog steeds niet gedaan).

    @ Evelien: Ik zag je aankoopjes op je blog. Leuk!

    @ Kim: Da's balen ja, als er geen MAC in de buurt zit. Hopelijk openen ze nog wat meer filialen in Nederland en België zodat iedereen er makkelijk aan kan komen.

    @ Marjolein: Inderdaad, blauw zou mooi zijn!

    @ Marijke: Snel halen :-)! Volgens mij gaat de blush ook best hard de winkel uit. Heb hem vandaag voor het eerst opgehad. Hij is mooi! (zag trouwens dat je cremesheen glass in Partial to Pink had, daar zal die blush ook goed bij staan).

    @ Evelien again: Nog niet gezien, ga snel ff op je blog kijken (nog niet gedaan vandaag, shame on me). Harstikke leuk! Bedankt alvast!!!

    @ Petra: Bedankt! Ja, ben er echt blij mee.

    @ Eline: Tja, de verpakking vinden de meesten niet echt een succes. Ik vind het zelf nog niet eens zo lelijk/goedkoop, maar het had wel beter gekund voor zo'n mooie collectie!

    ReplyDelete
  12. @ Makeupneurd: Groene verpakking had beter gekund. Ik weet niet hoelang het nog duurt voordat ik de highlighter ga gebruiken, want vind het wel een beetje zonde ja, dat het mooie patroontje eraf gaat...

    ReplyDelete
  13. Een van de gelukkigen die ' het zeepaardje' heeft kunnen bemachtigen ^^ Het LIJKT alsof velen hem hebben, maar eigenlijk zijn gewoon alle bloggers erheen gerend als een gek en de rest heeft niets meer :D

    ReplyDelete
  14. Hahaha, ja al die vervelende beautybloggers ook he? ;-)

    ReplyDelete
  15. AMAZING!!! wat super kick dat je zoveel gescoord hebt!! :D

    ReplyDelete
  16. Ik loop nog ontzettend achter met blogjes lezen na mijn vakantie....maar toen ik jouw foto's zag dacht ik WOW! Ik ben dol op koraal kleurtjes en dat zeepaardje vind ik echt heel cute! Geweldig! Bijna zonde om te gebruiken lijkt me ;-)

    ReplyDelete
  17. @ Deb: Inmiddels heb ik hem wel gebruikt! De gouden overspray is dus verdwenen, maar er is een heel mooi poeder overgebleven met heel fijne gouden shimmer erin (de eerste veeg met overspray was het toch too much glans en glitter om mee naar buiten te gaan ;-))!

    ReplyDelete