Friday, April 9, 2010

NOTD: Wrapped Around My Finger!

Natuurlijk moest ik even de nieuwe nagellaklijn van Catrice bekijken. Catrice heeft namelijk sinds kort heel leuke, mooie lakjes: Nail Lacquers. Je hebt ze vast al op verschillende beautyblogs voorbij zien komen. Dit zijn enkele van de lakjes:
Bron

Ik heb een rozerode kleur gekocht met paarsblauwe weerschijn. Dit is nummer 190 Wrapped Around My Finger. Hij lakt prettig en droogt snel. Over de houdbaarheid kan ik nog niet veel zeggen, omdat ik hem maar net 1 dagje op heb. Dit zijn enkele swatches van de nagellak op mijn nagels:
In zonlicht




Helaas heb ik niet zo netjes gelakt, maar het gaat om de bijzondere kleur!

Te koop bij o.a. Kruidvat voor € 2,49 per stuk.

Heb jij al een lakje uit deze collectie?

7 comments:

  1. Nee, helaas nog niet. Maar ik wil graag sold out forever (het muntgroene lakje) kopen.

    ReplyDelete
  2. Prachtige kleur! Ik heb ook een (flink) aantal lakjes uit deze collectie gekocht en ben er érg tevreden over.

    Groetjes!

    ReplyDelete
  3. ik heb sold out for ever en just maried gekocht!

    ReplyDelete
  4. @ Ann: Ja, die mintgroene is ook mooi!

    @ Christine: Benieuwd welke lakjes jij dan hebt gekocht! Er zitten ook zoveel mooie kleurtjes in deze collectie...

    @ Marijke: Ik zag het op je blog. Zijn ook allebei mooie kleurtjes waarmee ik in de winkel ook in mijn handen stond!

    ReplyDelete
  5. ik heb ook just married!
    vind het erg leuk staan in combinatie met tip painter van essence en dan een bloemtje uit het stempelsetje!
    ik was ook nog bij de trekpleister en daar hadden ze nr 300 en 290, maarja daar was geen korting he! (en ik had geen geld meer)

    ReplyDelete
  6. Leuk kleurtje.
    Ik heb: MAN, GO Tango, Pebble Beach(Oceana Collectie), Just Married en Sold Out Forever.
    XX

    ReplyDelete
  7. Leuk kleurtje!
    Ik heb (zoals vele mensen) Sold out forever, London's weather forecast en plum play with me! xxx balloon

    ReplyDelete