Monday, April 19, 2010

Maybelline Colour Sensational lipstick

Tijdens de 50%korting-actie van Kruidvat heb ik een Colour Sensational lipstick van Maybelline gekocht:

Zoals je ziet is de kleur nr. 162 Feel Pink. Ik vind dat de lipstick een mooie verpakking heeft. Een transparante paarsroze huls die ik er luxe en fris uit vind zien.

Dit is een donkerroze kleur waarna ik nog op zoek was. Ik heb veel roze- en koraaltinten lipstick, maar ik had nog geen donkerroze kleur en die wilde ik toch ook wel graag. Net wat minder opvallend dan lichtroze of knalroze.

De lipstick in de huls:

En een swatch op mijn arm:


Dit zegt Maybelline zelf over de Colour Sensational lipstick:
Met de kleurfamilies Reds, Pinks, Plums en Nudes kan iedere vrouw haar kleurrrijke alter-ego vinden! Color Sensational lipstick bevat verzorgend honing-extract en vitamine E voor gehydrateerde en zachte lippen.
Dankzij het unieke Color Control System wordt de kleur in een flexibele laag als het ware op de lippen verzegeld en zal deze niet uitlopen in de fijne lijntjes rond de mond. De formule bevat zuivere pigmenten voor de meest intense en sensationele kleuren.
(Bron)

En ik moet zeggen dat ik echt verrast ben door het resultaat! Ik heb misschien wel een nieuwe favoriete lipstick gevonden met deze, want ik vind hem bijvoorbeeld fijner dan de Lustre-lipsticks van MAC die toch wel mijn favoriet waren. Zo droogt deze mijn lippen echt niet uit en verder doet vrijwel elke lipstick in mijn stash dat wel (zelfs al zouden ze verzorgend moeten zijn). Daarbij is die voldoende gepigmenteerd, smeert die goed en blijft de kleur vrij lang zitten. Na zo'n 5 uur zit er nog steeds wat kleur op mijn lippen! De kleuren in deze collectie vind ik niet heel spectaculair, maar er is wel uitgebreide keuze en vrijwel alle kleuren zien er goed draagbaar uit. O ja, er zit wel een geurtje aan deze lipstick, maar ik vind het persoonlijk niet storend en het verdwijnt ook snel. Het is ook niet zo'n typische muffe lipstickgeur maar meer zoet honing/caramelachtig.

En nu natuurlijk nog een swatch on my lips!
Voor:


Na:

Ik vind het een mooie kleur bij mijn lichte huid die een verzorgde look geeft. Al met al ben ik erg blij met deze lipstick!

Te koop bij verschillende drogisterijen voor € 11,49 (normale prijs).

6 comments:

  1. Dank jullie voor de leuke reacties!
    Ik was even een paar dagen niet online, vandaar mijn late reactie terug...

    ReplyDelete
  2. Hoi! Ik ben wanhopig op zoek naar de lipstick omdat hij uit de schappen is gehaald! :( nu is mijn vraag of hij nig ergens te koop is?? Op internet of toch nog ergens in het zuiden\westen? Ik zelf woon in het noorden. Het is echt m'n favo lipstick! Alles wat je beschrijft hierboven klopt gewoon! Ik hoop dat je me kunt helpen :) thanks alvast!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wordt die al niet meer verkocht dan? Wat jammer! En gek, want op de site van maybelline.nl staat die gewoon nog... (http://www.maybelline.nl/producten/Lippen/LIPSTICK/Color_Sensational_Lipstick.aspx)
      Helaas kan ik je niet helpen, maar misschien iemand anders?

      Delete